Servis

Servis

U saradnji sa kompanijom Apple i distributerom Apcom
omogućili smo Vam besplatno preuzimanje
i vraćanje uređaja na adresu.

Iskoristite beskontaktnu uslugu za sve Apple proizvode bez obzira gde ste ih kupili.

Na siguran i bezbedan način, zajedno sa kompanijom DExpress, organizujemo transport Apple proizvoda do iStyle Servisa i nazad.

Usluga besplatnog transporta odnosi se na iPhone, Mac, Beats, iPad. Sve što je potrebno je da popunite zahtev na sledećem linku

Na vama je da ostanete kod kuće, brinete o Vašem zdravlju, a mi ćemo brinuti o vašim omiljenim proizvodima. U sklopu besplatnih usluga kurirske službe omogućili smo i:

  • Zamena ekrana1 sa 19% popusta.

  • Zamena baterija1 za iPhone2 - 4.490 RSD

  • Zamena baterije1 za iPhone X - 7.790 RSD

1 Ugradnja i PDV su uključeni u cenu.

2 Odnosi se na modele od iPhone 5 do iPhone 8 Plus. Za više informacija kontaktirajte nas na service@istyle.rs

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Procedura je jednostavna i u samo par koraka:

  • Popunite formu: Da biste kreirali nalog za servis kliknite na sledeći link.

  • Zapakujte uređaj: iStyle savetuje da proizvod bude upakovan u originalnu kutiju, kako se ne bi oštetio.

  • Pozovite Dexpress kurirsku službu: Kontakt telefoni su: 011.331.33.33, 011.425.33.33, 011.331.33.40, 0800.30.30.33.

    Adresa za slanje je: iStyle Stores, Terazije 8 11000 Beograd. Trošak slanja ide na iStyle.

  • Popravka uređaja: Imajte na umu da zbog trenutnih okolnosti vreme popravke može biti duže od uobičajenog.

  • Isporuka na adresu: Nakon servisa iStyle šalje uređaj nazad na adresu. Vreme isporuke zavisi od kurirske službe.

  • Akciju podržali:

    Napomena:

    1. Vizuelno mehanička inspekcija - Ukoliko uređaj ima fizička oštećenja, neovlašćene modifikacije ili su korišćeni neoriginalni delovi, zamena neće biti moguća, tj. Servis je u obavezi da korisniku ponudi cenu zamene. Ukoliko korisnik odustane od popravke, iStyle Servis zadržava pravo naplate dijagnostike u takvim situacijama.

    2. Sačuvajte vaše podatke - Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje.

    3. Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP) - FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

    4. Pošiljka je besplatna za sve uređaje koji se nakon dijagnostike mogu reklamirati proizvođaču u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ili uslovima servisiranja kompanije Apple. Pošiljka je besplatna i za sve vangarantne popravke koje zahteva zamenu delova ili uređaja, kao i za uređaje na kojima se naplaćuje neka od usluga servisiranja.

    *iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru za modele od 6s od 11 Pro Max.

    **iStyle Servis ima određene količine baterija na lageru. Baterije za modele iPhone 5, 5s, SE, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus snižene su na 4.490,00 RSD, za model iPhone X zamena baterije iznosi 7.790,00 Za ostale modele, baterija se poručuje, po izvršenoj dijagnostici u servisu.

    ***Cena baterija se ostale modele (iPhone Xs, Xs Max, Xr, 11, 11 Pro, 11 Pro Max) iznosi 9.990,00 RS, nisu dostupne na lageru i poručuju se nakon urađene dijagnostike