iPad Air (3rd Gen.) Program zamene

Kompanija Apple utvrdila je da, u određenim okolnostima na ograničenom broju iPad Air uređaja treće generacije, ekran može potpuno prestatu sa radom. Kratak bljesak ili treperenje se može prikazati pre nego što se ekran ugasi.

Modeli sa ovom greškom proizvedeni su u periodu od marta 2019. do oktobra 2019. godine. iStyle Servis servisiraće ovakve proizvode potpuno besplatno.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup iPad-a nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPad zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Servisna procedura:

  • Potrebno je da Vaš iPad donesete u Servis kako bi se izvršia dijagnostika i potvrdilo da iPad Air treće generacije ima kvar koji omogućava besplatnu zamenu.

  • Zamolićemo Vas da rezervišete termin putem sledećeg linka.

  • Ako se odlučite da iPad pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vas da iPad upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara. Adresa za slanje je:

    iStyle Servis
    TC Ušće, II sprat
    Bulevar Mihajla Pupina 4
    11070 Novi Beograd, Srbija
    Za iStyle Servis

  • Uz uređaj obavezno priložite i papir koji sadrži ime, prezime, adresu, kontakt telefon, mail i kratak opis kvara.

Dodatne informacije:

Kompanija Apple može ograničiti zamenu uređaja na zemlju kupovine ili region gde je iPad kupljen.

iPad Air (3rd Gen) moguće je zameniti u periodu od dve godine od datuma kupovine iskazanog na računu autorizovanog prodavca, ukoliko ispunjava gore navedene uslove.

Garancija uređaja se ne produžava u slučaju drugih kvarova.

Ukoliko telefon ima fizička oštećenja, neovlašćene modifikacije ili su korišćeni neoriginalni delovi, zamena neće biti moguća. iStyle Servis zadržava pravo naplate dijagnostike u takvim situacijama.

Ni jedan drugi model iPad-a se ne kvalifikuje za zamenu.

Za dodatne informacije možete nam pisati na programzamene@istyle.rs