iPhone 6s i 6s Plus

Besplatni program servisiranja ako uređaj ne može da se uključi



Kompanija Apple utvrdila je da određeni procenat iPhone 6s i 6s Plus modela ima ugrađenu komponentu sa greškom koja može prouzrokovati gašenje Vašeg telefona i nakon toga iPhone više ne može da se uključi.

Modeli sa ovom greškom prodavani su od oktobra 2018. do avgusta 2019.

Na osnovu serijskog broja telefona, možete proveriti da li se Vaš iPhone 6s ili 6s Plus kvalifikuje za besplatnu zamenu klikom na sledeći link.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Servisna procedura


Potrebno je da Vaš telefon donesete u Servis kako bi se izvršila dijagnostika i potvrdilo da iPhone 6s i 6s Plus ima kvar koji omogućava besplatnu zamenu.

Zamolićemo Vas da rezervišete termin putem sledećeg linka.

Ako se odlučite da telefon pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vaš da iPhone upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara. Uređaje možete poslati na:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83

Zakažite termin

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83

Zakažite termin

Dodatne informacije


Ukoliko Vaš iPhone radi normalno, nema potrebe donositi ga u Servis. Program zamene odnosi se samo na uređaje koji se ne uključuju, a na osnovu serijskog broja kvalifikuju se za zamenu.

Kompanija Apple može ograničiti zamenu telefona na zemlju kupovine ili region gde je iPhone 6s ili 6s Plus kupljen.

iPhone 6s i 6s Plus moguće je zameniti u periodu od dve godine od datuma kupovine iskazanog na računu autorizovanog prodavca, ukoliko ispunjava gore navedene uslove.

Garancija telefona se ne produžava u slučaju drugih kvarova.

Ukoliko telefon ima fizička oštećenja, neovlašćene modifikacije ili su korišćeni neoriginalni delovi, zamena neće biti moguća. iStyle Servis zadržava pravo naplate dijagnostike u takvim situacijama.

Za dodatne informacije možete nam pisati na programzamene@istyle.rs