iPhone 8

Besplatni program zamene matične ploče



Kompanija Apple utvrdila je da mali procenat iPhone 8 modela ima ugrađenu matičnu ploču sa fabričkom greškom. Takvi telefoni mogu se iznenada restartovati, ekran se može zamrznuti ili iPhone 8 ne može da se uključi.

Modeli sa ovom greškom prodavani su od septembra 2017. do marta 2018. godine u Australiji, Kini, Hong Kongu, Indiji, Japanu, Makau, Novom Zelandu i Americi.

Na sledećem linku, na osnovu serijskog broja telefona, možete proveriti da li se Vaš iPhone 8 kvalifikuje za besplatnu zamenu:

https://support.apple.com/iphone-8-logic-board-replacement-program

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Servisna procedura


  • ▪ Potrebno je da Vaš telefon donesete u Servis kako bi se izvršia dijagnostika i potvrdilo da iPhone 8 ima kvar koji omogućava besplatnu zamenu.
  • Zamolićemo Vas da rezervišete termin putem sledećeg linka.
  • Telefon možete predati i u iStyle Servisu na adresi Bulevar Mihajla Pupina 4, TC Ušće, II sprat.
  • Ako se odlučite da telefon pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vaš da iPhone upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara. Adresa za slanje je:
iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

Dodatne informacije:


Kompanija Apple može ograničiti zamenu telefona na zemlju kupovine ili region gde je iPhone 8 kupljen.

iPhone 8 moguće je zameniti u periodu od tri godine od datuma kupovine iskazanog na računu autorizovanog prodavca, ukoliko ispunjava gore navedene uslove.

Garancija telefona se ne produžava u slučaju drugih kvarova.

Ukoliko telefon ima fizička oštećenja, neovlašćene modifikacije ili su korišćeni neoriginalni delovi, zamena neće biti moguća. iStyle Servis zadržava pravo naplate dijagnostike u takvim situacijama.

Za dodatne informacije možete nam pisati na service@istyle.rs