O PROGRAMU
Kompanija Apple objavila je novi program besplatne zamene baterija za iPhone 6s telefone*.
Program je trogodišnji* i obuhvata samo zamenu baterije za iPhone 6s modele kupljene bilo gde u svetu. Nije potrebno dostaviti račun niti bilo koji drugi dokaz kupovine.
Na sledećem linku možete proveriti da li se Vaš telefon kvalifikuje za besplatnu zamenu baterije
*iPhone 6s Plus modeli nisu obuhvaćeni ovim programom.
*Period od tri godine računa se od datuma kupovine iskazanog na računu autorizovanog prodavca.
Pre dolaska u Servis potrebno je da:
Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.
Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.
Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti updatom ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 5 ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.
KAKO?
Potrebno je da izvršite rezervaciju baterije. iStyle Servis kontaktiraće Vas kada baterija bude na stanju, spremna za ugradnju kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja.
Bateriju možete rezervisati putem sledećeg linka.
NAPOMENA
iStyle Servis ima određene količine baterija na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim korisnicima. Zamena baterija sprovodi se u celom svetu i zamolićemo Vas za strpljenje.
Zašto iSTYLE?

Svi Apple proizvodi
Servisiramo sve modele Mac računara, iPad, iPhone i iPod uređaja.

Stručnjaci za Apple
Naše ljubazno i stručno osoblje rado će odgovoriti na sva vaša pitanja.

Sve pod nadzorom
Nudimo podršku ne bi li vam pomogli da iskoristite sve prednosti Apple proizvoda.
Dodatne informacije
Naravno da postoje telefoni koji imaju iste simptome kao i modeli koji se kvalifikuju za program zamene, ali to ne znači da je kvar isti. Zbog hladnog vremena iPhone se inače gase na temperaturama ispod nula (0) stepeni jer je to mehanizam zaštite.
Potrebno je u svakom slučaju doneti telefon u Servis na dijagnostiku kako bi smo pokrenuli testove i predložili konkretno rešenje.
Naravno. Program zamene je globalan, sprovodi se širom sveta. Kada proizvođač (Apple) otkrije fabrički defekt nije bitno gde i kako je kupljen telefon. Bitno je samo da ispunjava propisane uslove za zamenu. Takođe, nikakvi papiri nam nisu potrebni.
Bez obzira gde je telefon kupljen korisnik svoj iPhone može odneti u bilo koji autorizovani servis u svetu pa tako i u iStyle Servis. Na korisniku je da odabere opciju koja je najlakša.
Naravno. Važno je samo da je baterija originalna.
Servis može da otvori telefon koji ima polomljen ekran, ali ne možemo da garantujemo da se oštećenje neće proširiti prilikom otvaranja. Odluka i odgovornost je na korisniku.
iStyle Servis ima ‘Carry-in’ licencu što znači da funkcionišemo po principu ‘First come, first serve’, tj. uređaji se rade po redosledu po kom su donešeni ili poslati u Servis. Rezervacija termina nije moguća. Što pre donesete telefon, pre će biti izvršena zamena.
Naravno. Predmet zamene baterije je samo telefon i nije bitno ko je kupac, vlasnik ili korisnik telefona, tj. telefon može doneti bilo ko.
Naravno. Veliki broj korisnika nam svakodnevno šalje Apple proizvode jer nisu u mogućnosti da lično dođu u Servis. Korisnik može izabrati bilo koju kurirsku službu, a najčešće su to PostExpress ili AKS.
Telefon se pakuje u njegovu originalnu kutiju i obavezno je priložiti ime, prezime, mail, adresu, kontakt telefon i naznačiti da se uređaj šalje zbog programa zamene baterije
Ne. Samo Autorizovani Servis koji je bateriju i poručio može da izvrši zamenu.
Servis je u obavezi da neispravnu bateriju vrati u određenom roku kompaniji Apple. Ukoliko korisnik ne dostavi svoj telefon na vreme, Servis nije u mogućnosti da izvrši zamenu, vrati neispravnu bateriju i kompletira proceduru. U slučaju da korisnik ne dostavi svoj telefon na vreme baterija se vraća kompaniji Apple.
Garancija proizvođača na rezervni deo je 90 dana. Međutim, ako je telefon i dalje u garanciji, računa se onaj period koji traje duže, tj. gleda se ili datum kupovine telefona ili datum zamene baterije.
Ukoliko je telefon u garanciji kvar se otklanja zamenom dela ili zamenom telefona. Servis neće menjati bateriju ukoliko je potrebno zameniti telefon. Ukoliko je garantni period istekao, Servis besplatno menja bateriju, a daje se cena za otklanjanje dodatnih problema.
Kompanija Apple za svaki Apple uređaj daje mogućnost jednogodišnje internacionalne garancije koja je validna bilo gde u svetu. Autorizovani prodavac ne bi smeo da odbije garanciju uređaja koji je prodat kod njih, a servisiran u bilo kom drugom autorizovanom servisu. Ukoliko Vaš autorizovani prodavac ne želi da prihvati garanciju nakon zamene baterije možete nas slobodno kontaktirati.
Potrebno je uraditi tri stvari:
- Napravite backup podataka ukoliko su Vam podaci bitni.
- Isključite Find My iPhone zaštitu u Settings > iCloud > Find My iPhone > Turn Off
- Isključite Passcode (Šifru) telefona u Settings > Touch ID & Passcode > Turn Passcode Off
Korisnik može i izbrisati sadržaj telefona ukoliko želi. Opcija za brisanje nalazi se u Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings
Nakon ugradnje baterije Servis je u obavezi da pokrene dijagnostički test. Ukoliko test očita senzor baterije Serviser neće morati da preinstalira telefon. U suprotnom, reinstalacija je obavezna kako bi se završila procedura.
Naravno. Potrebno je da korisnik odgovori na mail u kome je obavešten da je telefon spreman za preuzimanje i navede tačnu adresu za slanje. Troškove slanja snosi primalac.
Moguće je da telefon na žalost prikaže određene probleme nakon zamene baterije. Potrebno je telefon vratiti u Servis na dodatne provere.
Program zamene je trogodišnji. Možete slobodno koristiti svoj telefon, pratiti naravno stanje baterije i zameniti je ukoliko telefon prikaže simptome u periodu od tri godine. U suprotnom, nije potrebno menjati bateriju.