MacBook Pro 15"

Program zamene baterije



Kompanija Apple utvrdila je da u ograničenom broju računara starije MacBook Pro generacije može doći do pregrevanja baterije i postoji rizik od zapaljivanja. MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015) modeli sa ovom greškom prodavani su u periodu od septembra 2015. do februara 2017. godine.

Sigurnost korisnika je uvek prioritet kompanije Apple.

iStyle Servis ili bilo koji drugi Apple Autorizovani Servis (AASP) izvršiće zamenu baterije potpuno besplatno.

Da li se moj računar kvalifikuje za besplatni program zamene baterije?


Prvo saznajte koji model računara imate. Odaberite opciju About this Mac kada kliknete na () u gornjem levom uglu računara i potvrdite da imate model MacBook Pro (Retina, 15-inch, Mid 2015).

Kliknite na link, ukoliko koristite navedeni model, unesite serijski broj* i proverite da li se kvalifikuje za besplatni program zamene baterije.

* Ukoliko ne možete da pronađete serijski broj računar kliknite na sledeći link.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom niti ovim programom i takva usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Servisna procedura: Vaš računar mora proći proces dijagnostike kako bi se potvrdilo da je zamena baterije moguća. Potrebno je da računar donesete ili pošaljete u naš servis koji se nalazi na adresi:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina nija moguća

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina je moguća putem sledećeg linka

Ukoliko se odlučite da računar pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vas da računar upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara.

Pre poručivanja dela iStyle Servis u obavezi je da pokrene program koji blokira punjenje baterije preko određenog procenta. Ova procedura sprovodi se iz sigurnosnih razloga.

Okvirno vreme potrebno za blokadu punjenja baterije je dva sata.

Napomena:

  • Okvirno vreme za dijagnostiku i poručivanje dela je jedan do dva dana u zavisnosti od broja prethodno primljenih uređaja na Servis..

  • Korisnik, na sopstvenu odgovornost, može preuzeti i koristiti računar nakon obaveštenja da je deo poručen uz obavezu da uređaj ne ošteti u periodu dok čekamo da deo stigne. Takođe, korisnik je u obavezi da nam računar dostavi istog ili najkasnije sledećeg dana kada Servis pošalje obaveštenje da je rezervni deo stigao i spreman je za ugradnju. Ukoliko korisnik ne dostavi računar u toku istog ili najkasnije sledećeg dana rezervni deo biće vraćen kompaniji Apple.

  • Okvirno vreme za isporuku dela je dve nedelje.

  • Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatnu zamenu baterije.

  • Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora isključiti firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.

  • U ovim modelima baterija je sastavni deo Top Case-a koji sadrži i tastaturu i trackpad.

  • Ukoliko postoje oštećenja ili modifikacije na Top Case-u Servis neće biti u mogućnosti da ponudi besplanu uslugu u skladu sa ovim programom.

  • Za dodatne informacije pošaljite nam mail na service@istyle.rs