IZVINJENJE

Kompanija Apple uputila je izvinjenje svim svojim korisnicima zbog načina na koji funkcionišu telefoni sa starijim baterijama, ali i zbog činjenice da ovaj proces nije prezentovan korisnicima iPhone-a na dovoljno jasan način. U toj poruci između ostalog objašnjeno je kako se troše baterije, kako su rešena iznenadna gašenja na koja su se korisnici žalili, ali je takođe naznačeno da kompanija Apple pažljivo sluša povratne informacije svojih korisnika.


Kompletno izvinjenje možete pročitati na sledećem linku.

Koliko će koštati baterija?

Baterije za modele iPhone 4s, 5, 5c, 5s, SE, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus snižene su na 6.090,00 RSD*.

Baterije za modele iPhone X, Xs, Xs Max, Xr koštaju 9.990,00 RSD


*Ugradnja i PDV su uključeni u cenu
*Cena baterija za iPhone X promeniće se nakon isteka zaliha

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti updatom ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 5 ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

Kako?

Potrebno je da izvršite rezervaciju baterije. iStyle Servis kontaktiraće Vas kada baterija bude na stanju, spremna za ugradnju kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja i dobićete mail koji sadrži link za zakazivanje termina.

Bateriju možete rezervisati putem sledećeg linka.

Korisnici novijih modela telefona (Xr, Xs, Xs Max) i najstarijih modela (4s, 5c) mogu odmah zakazati termin putem sledećeg linka jer se baterija poručuje nakon urađene dijagnostike. Zamolićemo Vas da odaberete kategoriju iOS prilikom zakazivanja termina. Okvirni rok isporuke je 10 dana. Za to vreme korisnik može preuzeti i koristiti svoj iPhone dok baterija ne stigne.

Napomena

iStyle Servis ima određene količine baterija na lageru za modele od 5s od X ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim korisnicima. Iz tog razloga uvedene su rezervacije i zakazivanja termina kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja.

Okvirno vremem zamene baterije je 60 do 90 minuta. Ukoliko je potrebno sačuvati podatke pre zamene ceo proces može trajati duže u zavisnosti koliko podataka imate u telefonu.

Zamenjena baterija vraća se proizvođaču.

Garancija: 90 dana

Zašto iSTYLE?

Svi Apple proizvodi

Servisiramo sve modele Mac računara, iPad, iPhone i iPod uređaja.

Stručnjaci za Apple

Naše ljubazno i stručno osoblje rado će odgovoriti na sva vaša pitanja.

Sve pod nadzorom

Nudimo podršku ne bi li vam pomogli da iskoristite sve prednosti Apple proizvoda.

Dodatne informacije

  Da li ugrađujete originalne baterije?

Da. Kao Autorizovani Servis u obavezi smo da u telefone ugrađujemo isključivo originalne delove proizvodene od strane kompanije Apple.

  Zašto je potrebno rezervisati bateriju?

iStyle Servis ima određene količine baterija na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljne da izvršimo zamenu na licu mesta svima. Ne želimo da korisnici troše svoje vreme i dolaze nepotrebno u servis ako baterija nije dostupna. U prethodnih nekoliko godina proces rezervacije pokazao se kao najbolja opcija. Kada je baterija dostupna korisnik će dobiti mail da zakaže termin i jedina obaveza je da se pojavi u iStyle Servisu u zakazanom terminu. Zatim se pokreće dijagnostika i za okvirno 60 minuta cela procedura je završena bez nepotrebnih čekanja. Rezervišite bateriju klikom na link. Potrebno je samo nekoliko minuta da izbegnete čekanje u redu.

  Koliko se čeka na zamenu baterije ako je nemate na stanju?

Od trenutka poručivanja baterija od dobavljača pa do isporuke Servisu može proći 20, a nekada i 30 dana. Iz tog razloga trudimo se da održimo stabilne količine baterija, planiramo porudžbine na vreme kako korisnici ne bi dugo čekali na zamenu

  Da li naplaćujete ugradnju?

Ne. Ugradnja je uključena u cenu zamene baterije

  Da li postoje dodatni, skriveni troškovi?

Dodatni troškovi ne mogu biti skriveni. Pre zamene baterije radi se dijagnostika i u slučaju dodatnih troškova korisniku se šalje mail sa predloženim rešenjem i cenom.

  Zašto se radi dijagnostika ako želim samo da zamenim bateriju?

Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Baterija se može brže trošiti zbog softvera, neispravne matične ploče ili uticaja spoljnjih faktora. Ukoliko je došlo do nadutosti baterije možda postoje i druga oštećenja koja nisu vidljiva dok se telefon ne otvori. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena baterije pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati.

Kao licencirani partner imamo pristup specijalizovanim dijagnostičkim testovima koji nam najčešće na brz i jednostavan način ukazuju gde je problem. Apelujemo na sve korisnike da zakažu termin za dijagnostiku u našem Servisu na adresi Terazije 8 jer time sebi omogućavaju 15 minuta razgovora sa osobom koja je stručna i sertifikovana od strane kompanije Apple za proces dijagnostike i popravke. Ukoliko kvar dozvoljava, Serviser pokreće dijagnostičke testove pred korisnikom i zajedno donose najbolju odluku za popravku uređaja.

  Koliko traje procedura zamene baterije?

Okvirno vreme za zamenu baterije iznosi 60min. Korisnik u obzir mora uzeti i vreme za dijagnostiku koja traje okvirno 10-15 minuta. Nekada je nakon zamene potrebno uraditi reinstalaciju sistema što može dodatno produžiti proceduru, a ukoliko su podaci bitni zamena baterija se produžava za vreme koje potrebno da se napravi backup podataka.

  Zašto je potrebno napraviti backup i isključiti Find My iPhone zaštitu ako se menja samo baterija?

U određenim situacijama telefon se mora reinstalirati i vratiti na fabrička podešavanja da bi nova baterija mogla da funkcioniše pravilno. To znači da se svi podaci brišu sa uređaja i zato je jako bitno da korisnik ima backup. Takođe, ukoliko Find My iPhone zaštita nije isključena Servis nakon reinstalacije sistema ne može aktivirati telefon i završiti proces zamene i provere da sve funkcioniše kako treba.

  Da li nakon zamene baterije telefon zadržava sertifikat IP67 ili IP68?

Proces otvaranja i zatvaranja telefona vrši se u skladu sa procedurom koju je kompanija Apple propisala za sve autorizovane Servise i sigurni smo da se telefon korisniku vraća u originalnom stanju. Telefon se zatvara mašinski, ne ručno, a pre zatvaranja ugrađuju se nove trake koje lepe ekran za kućište telefona i time se osigurava njegovo nesmetano korišćenje. Bitno je napomenuti da bez obzira na sertifikate IP67 i IP68 kompanija Apple ne daje garanciju na oštećenja prouzrokovana tečnošću

  Moj ekran je polomljen. Da li možete izvršiti zamenu baterije?

Da, uz prethodno dobijenu saglasnost korisnika da je svestan da prilikom otvaranja telefona može doći do dodatnih oštećenja na ekranu na koje Servis ne može da utiče. U svakom slučaju savetujemo korisniku da se prilikom zamene baterije ugradi i nov, originalni ekran

  Battery Health je ispod 90%. Da li baterija treba da se zameni?

Kompanija Apple savetuje da se baterija zameni kada 'health' padne ispod 80% ili baterija ima 500 ciklusa. Međutim, korisnici imaju različite navike kada je korišćenje telefona u pitanju i sve dok je korisniik zadovoljan kako baterija radi nema potrebe za zamenom bez obzira šta prikazuje battery health.

  Zašto moram da platim zamenu baterije ako je telefon kupljen pre manje od dve godine, a naš Zakon o zaštiti potrošača štiti kupce upravo u periodu od dve godine?

Zamena baterija u periodu saobraznosti moguća je samo ukoliko postoji kvar, tj. baterija je hardverski neispravna i Servis je konstatovao nesaobraznost. Ukoliko je baterija potrošena, što je i očekivano jer je u pitanju potrošni element svakog telefona, zamena se može izvršiti samo uz naplatu.

  Da li se baterije u iPhone 6s modelu može zameniti besplatno?

Sve informacije u vezi besplatne zamene baterije za 6s modele možete pronaći na sledećem linku

  Nisam pronašao(la) odgovor na moje pitanje? Kako mogu da vas kontaktiram?

Za dodatne informacije možete nam pisati na programzamene@istyle.rs