MacBook Pro 13"

Besplatni program zamene ekrana



Kompanija Apple utvrdila je da mali procenat ekrana MacBook Pro 13-inch može prikazati navedene probleme u radu:

  • Probijanje pozadinskog osvetljenja ekrana konstantno ili sa prekidima dužinom cele donje ivice
  • Pozadinsko osvetljenje ne radi ali je slika vidljiva kada se ekran osvetli

Računari koji mogu prikazati ovaj kvar prodavani su u periodu od oktobra 2016. do februara 2018. godine. iStyle Servis, Apple ili Apple Autorizovani Servisi servisiraće ove vrste kvarova potpuno besplatno.

Da li se moj računar kvalifikuje za besplatnu zamenu?


Prvo saznajte koji model računara imate. Odaberite opciju ‘About this Mac’ kada kliknete na () u gornjem levom uglu računara i potvrdite da imate jedan od dva navedena modela:

  • MacBook Pro (13-­inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (13-­inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)

Napomena: Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatnu zamenu ekrana.

U situacijama kada korisnik nije u mogućnosti da klikne na () u gornjem levom uglu računara zbog prestanka rada pozadinskog osvetljenja, potrebno je da nam pošaljete serijski broj računara na mail service@istyle.rs. Ukoliko ne možete da pronađete serijski broj računara kliknite na sledeći link.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom niti ovim programom i takva usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Servisna procedura: Ukoliko koristite neki od navedenih modela, a imate gore opisane probleme sa ekranom potrebno je da računar donesete ili pošaljete u naš Servis:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Uz računar obavezno priložite vaše lične podatke (ime, prezime), adresu, mail, kontakt telefon, kratak opis kvara i naznačite da li su podaci bitni ili ne.

Nakon dijagnostike i potvrde kvara Servis će poslati mail sa predloženim rešenjem.

Napomena:

  • Okvirni rok za dijagnostiku je jedan radni dan.

  • Okvirno vreme za isporuku dela je 10 radnih dana.

  • Korisnik može preuzeti i koristiti svoj računar uz obavezu da računar ne ošteti u periodu dok čekamo da deo stigne. Takođe, korisnik je u obavezi da nam računar dostavi istog ili najkasnije sledećeg dana kada Servis pošalje email obaveštenje da je rezervni deo stigao. Ukoliko korisnik ne dostavi računar u toku istog ili najkasnije sledećeg dana rezervni deo biće vraćen kompaniji Apple.

  • Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatanu zamenu ekrana. Ukoliko korisnik ima navedene probleme ali se njegov model računara ne kvalifikuje za besplatno servisiranje, iStyle će ekran servisirati besplatno ako je računar u garanciji. U suprotnom korisnik će dobiti cenu za uslugu Servisa.

  • Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena Firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora da isključi Firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.

  • Program zamene traje 4 godine od datuma iskazanog na računu Autorizovanog prodavca. Četvorogodišnji period odnosi se isključivo na navedene probleme sa ekranom, a ne na druge kvarove koji se mogu prikazati. U slučaju da korisnik ima naveden problem sa ekranom, ali i neki drugi kvar, iStyle Servis otkloniće problem sa ekranom besplatno ukoliko je to moguće i predložiti cenu za otklanjanje dodatnog kvara.

  • Za dodatne informacije pošaljite nam mail na programzamene@istyle.rs