MacBook Air Retina

Program zamene matične ploče



Kompanija Apple utvrdila je da u ograničenom broju računara MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018) postoji kvar na matičnoj ploči.

iStyle Servis izvršiće zamenu matične ploče potpuno besplatno.

Da li se moj računar kvalifikuje za besplatni program zamene matične ploče?


Prvo saznajte koji model računara imate. Odaberite opciju About this Mac kada kliknete na () u gornjem levom uglu računara i potvrdite da imate model MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018).

* Ukoliko ne možete da pronađete serijski broj računar kliknite na sledeći link.

Serijski broj je zatim potrebno poslati Servisu na mail service@istyle.rs na proveru i potvrdu da Vaš model spada u seriju koja ima defekt sa matičnom pločom.

Ukoliko servis potvrdi da se Vaš računar kvalifikuje za zamenu matične ploče potrebno je računar doneti u Servis.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom niti ovim programom i takva usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Servisna procedura:


Vaš računar mora proći proces dijagnostike kako bi se potvrdilo da je zamena matične ploče moguća. Potrebno je da računar donesete ili pošaljete u naš servis koji se nalazi na adresi:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina nija moguća

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.
Napomena: Rezervacija termina je moguća putem sledećeg linka

Ukoliko se odlučite da računar pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi zamolićemo Vas da računar upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite uz računar Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara.

Napomena:

  • Korisnik može preuzeti i koristiti računar nakon obaveštenja da je deo poručen uz obavezu da uređaj ne ošteti u periodu dok čekamo da deo stigne. Takođe, korisnik je u obavezi da nam računar dostavi istog ili najkasnije sledećeg dana kada Servis pošalje obaveštenje da je rezervni deo stigao i spreman je za ugradnju. Ukoliko korisnik ne dostavi računar u toku istog ili najkasnije sledećeg dana rezervni deo biće vraćen kompaniji Apple.

  • Okvirno vreme za isporuku dela je 14 radnih dana.

  • Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatnu zamenu matične ploče.

  • Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena Firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora da isključi Firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.

  • Ukoliko postoje oštećenja na matičnoj ploči ili modifikacije, Servis možda neće biti u mogućnosti da ponudi besplatnu uslugu u skladu sa ovim programom.

  • Program zamene matične ploče traje 4 godine od datuma kupovine iskazanog na računu autorizovanog prodavca.

  • Za dodatne informacije pošaljite nam mail na service@istyle.rs