Mac

Program zamene tastera ili tastature



Kompanija Apple utvrdila je da mali procenat tastatura na određenim MacBook, MacBook Air i MacBook Pro modelima može prikazati navedene probleme u radu:

  • Slova ili karakteri su ponavljaju
  • Slova ili karakteri ne prikazuju se u toku kucanja
  • Tasteri mogu biti ‘slepljeni’ i ne reaguju uvek na dodir

Apple i Autorizovani Servisi servisiraće tastature za MacBook, MacBook Air i MacBook Pro računare koji se kvalifikuju za takvu vrstu servisa potpuno besplatno.

Nakon dijagnostike Servis će izvršiti zamenu jednog ili nekoliko tastera ili cele tastature.

  • MacBook (Retina, 12-­inch, Early 2015)
  • MacBook (Retina, 12­-inch, Early 2016)
  • MacBook (Retina, 12-­inch, 2017)
  • MacBook Pro (13­-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (13-­inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (15-­inch, 2016)
  • MacBook Pro (13-­inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (13-­inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (15-­inch, 2017)
  • MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (15-­inch, 2018)
  • MacBook Pro (13-inch, 2019, Two Thunderbolt 3 ports)
  • MacBook Pro (13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 Ports)
  • MacBook Pro (15-­inch, 2019)
  • MacBook Air (Retina, 13-inch, 2018)
  • MacBook Air (Retina, 13-inch, 2019)

Da li se moj računar kvalifikuje za besplatnu zamenu?


Vaš računar mora proći proces dijagnostike kako bi se potvrdilo da je servis zaista neophodan. Potrebno je da računar donesete ili pošaljete u naš servis koji se nalazi na adresi:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

Okvirni rok za dijagnostiku je jedan radni dan.

Ukoliko je potrebno zameniti tastere Servis će to uraditi odmah s obzirom da na lageru imamo veće količine tastera.

Ukoliko se dogodi da na stanju nemamo određene tastere ili je potrebno poručiti tastaturu, okvirni rok za isporuku je 10 dana, a korisnik za to vreme može preuzeti i koristiti svoj računar uz obavezu korisnika da računar ne ošteti u periodu dok čekamo da deo stigne. Takođe, korisnik je u obavezi da nam računar dostavi istog ili najkasnije sledećeg dana kada Servis pošalje obaveštenje da je rezervni deo stigao i spreman je za ugradnju. Ukoliko korisnik ne dostavi računar u toku istog ili najkasnije sledećeg dana rezervni deo biće vraćen kompaniji Apple.

Ukoliko se odlučite da računar pošaljete nekom od mnogobrojnih kurirskih službi naš savet je da računar upakujete u njegovu originalnu kutiju i obavezno priložite uz računar Vaše podatke: ime, prezime, adresu, mail, kontakt telefon i kratak opis kvara.Računar možete poslati i u nekoj drugoj kutiji ukoliko smatrate da je sigurna za transport.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:


▪ Napravite backup podataka

Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Napomena:


  • Okvirno vreme za isporuku dela je 10 radnih dana.

  • Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatnu zamenu tastera ili tastature. Ukoliko korisnik ima navedene probleme ali njegov model računara ne potpada pod besplatni program zamene, Servis će tastere ili tastaturu zameniti besplatno ako je računar u garanciji. U suprotnom korisnik će dobiti cenu za zamenu tastature li određenih tastera.

  • Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena Firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora da isključi Firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.

  • Tastatura je neodvojivi deo Top Case-a i u slučaju zamene tastature zameniće se i trackpad i baterija koji su takođe sastavni deo Top Case-a.

  • Program zamene traje 4 godine od datuma iskazanog na računu Autorizovanog prodavca. Četvorogodišnji period odnosi se isključivo na navedene probleme sa tastaturom, a ne na druge kvarove koji se mogu prikazati. U slučaju da korisnik ima naveden problem sa tastaturom, ali i neki drugi kvar, iStyle Servis otkloniće problem sa tastaturom besplatno, ukoliko je to moguće, i predložiti cenu za otklanjanje dodatnog kvara.

  • Za dodatne informacije pošaljite nam mail na programzamene@istyle.rs