iPhone
Program zamene baterije
Kompanija Apple uputila je izvinjenje svim svojim korisnicima zbog načina na koji funkcionišu telefoni sa starijim baterijama, ali i zbog činjenice da ovaj proces nije predstavljen korisnicima iPhone-a na dovoljno jasan način. U toj poruci između ostalog objašnjeno je kako se troše baterije, kako su rešena iznenadna gašenja na koja su se korisnici žalili, ali je takođe naznačeno da kompanija Apple pažljivo sluša povratne informacije svojih korisnika.
Kompletno izvinjenje možete pročitati na sledećem linku.
Koliko će koštati baterija?
Baterije za modele iPhone 4s, 5, 5c, 5s, SE, 6, 6 Plus, 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus snižene su na 6.090 RSD*.
Baterije za modele iPhone X, Xs, Xs Max, Xr koštaju 9.990 RSD*.
*Ugradnja i PDV su uključeni u cenu.
Pre dolaska u Servis potrebno je da
- Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.
- Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.
- Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti updatom ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 5 ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.
Kako
Potrebno je da izvršite rezervaciju baterije. iStyle Servis kontaktiraće Vas kada baterija bude na stanju, spremna za ugradnju kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja i dobićete mail koji sadrži link za zakazivanje termina.
Bateriju možete rezervisati putem sledećeg linka.
Korisnici novijih modela telefona (Xr, Xs, Xs Max) i najstarijih modela (4s, 5c) mogu odmah zakazati termin putem sledećeg linka jer se baterija poručuje nakon urađene dijagnostike. Zamolićemo Vas da odaberete kategoriju iOS prilikom zakazivanja termina. Okvirni rok isporuke je 10 dana. Za to vreme korisnik može preuzeti i koristiti svoj iPhone dok baterija ne stigne.
Napomena
iStyle Servis ima određene količine baterija na lageru za modele od 5s od X ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim korisnicima. Iz tog razloga uvedene su rezervacije i zakazivanja termina kako bismo izbegli gužve i nepotrebna čekanja.
Okvirno vreme zamene baterije je 120 minuta. Ukoliko je potrebno sačuvati podatke pre zamene ceo proces može trajati duže u zavisnosti koliko podataka imate u telefonu.
Zamenjena baterija vraća se proizvođaču.
Garancija: 90 dana
Dodatne informacije
Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Baterija se može brže trošiti zbog softvera, neispravne matične ploče ili uticaja spoljnjih faktora. Ukoliko je došlo do nadutosti baterije možda postoje i druga oštećenja koja nisu vidljiva dok se telefon ne otvori. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena baterije pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati.
Kao licencirani partner imamo pristup specijalizovanim dijagnostičkim testovima koji nam najčešće na brz i jednostavan način ukazuju gde je problem. Apelujemo na sve korisnike da zakažu termin za dijagnostiku u našem Servisu na adresi Terazije 8 jer time sebi omogućavaju 15 minuta razgovora sa osobom koja je stručna i sertifikovana od strane kompanije Apple za proces dijagnostike i popravke. Ukoliko kvar dozvoljava, Serviser pokreće dijagnostičke testove pred korisnikom i zajedno donose najbolju odluku za popravku uređaja.