Često postavljana pitanja
Sačuvajte Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje.
Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključen kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete pronaći na sledećem linku.
Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti updatom ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 5 ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.
iStyle Servis nalazi se na tri lokacije. Jedna je u Tržnom centru Ušće, II sprat, drugi je u centru grada, adresa Terazije 8, a treća u Novom Sadu, Tržni centar Promenada. Servis za Apple računare za sada imamo samo u Tržnom centru Ušće, dok za sve druge Apple proizvode možete birati lokaciju.
Za sve Apple proizvode osim za računare omogućili smo opciju rezervacije termina u trajanju od 15 minuta. Rezervaciju možete izvršiti putem sledećeg linka.
iStyle Servis Ušće za sada ima ‘Carry-in’ licencu što znači da korisnici donose svoje uređaje radnim danima od 10 do 18h i potrebno je sačekati prijem na Servis. Za sada nije u planu promena sistema prijema uređaja. Korisnik može rezervisati termin za prijem uređaja na lokaciji Terazije 8, Beograd ili u TC Promenada, Novi Sad putem sledećeg linka.
iStyle Servis trudi se da korisnike i svoje zaposlene ne opterećuje papirologijom. Prvu godinu garanciju, koja je internacionalna, proveravamo u Apple bazi i ukoliko je i dalje validna nije potrebno dostaviti dokaz o kupovini. Za korisnike koji su svoje proizvode kupili u iStyle radnjama u Srbiji dokaz o kupovini možemo pronaći na osnovu serijskog broja, a u retkim situacijama potrebno je da korisnik dostavi broj fakture, broj računa, datum kupovine, a pomoćiće nam i slip kartice ili izvod iz banke kako bi smo na osnovu datuma i plaćenog iznosa pronašli račun u našem sistemu.
Svaki Apple proizvod ima jednogodišnju internacionalnu garanciju i njeno trajanje možete proveriti na sledećoj stranici.
Naravno. Sve informacije u vezi zamene ekrana možete pronaći na sledećem linku
Za skidanje aplikacija potrebno je kreirati Apple ID. To je jednostavna procedura koja zahteva par klikova, a naravno uvek možete doći u Servis za dodatnu pomoć i savet. Na sledećem linku možete pronaći uputstvo proizvođača kako se kreira Apple ID nalog.
Veliki deo softvera koji koristite na PC-u, postoji i za Mac OS X. Ukoliko ne koristite neki specijalizovani program koji je kreiran samo za Windows OS, nećete imati nikakvih problema što se tiče kompatibilnosti. Savetujemo uvek naravno da korisnik proveri kompatibilnost pre prelaska na Mac OS X.
Svi Apple računari imaju u sebi integrisanu podršku za instalaciju Windows OS-a kroz dual boot opciju. Postoji opcija i kreiranja virtualne mašine koja zahteva kupovinu specijalizovanog softvera. Ova usluga je dostupna naravno i kroz Servis.
U zavisnosti od modela koji koristite RAM se može povećavati od 4GB pa sve do 128GB. Za više informacija potrebno je poslati serijski broj vašeg računara na service@istyle.rs i dobićete konkretne informacije sa cenama.
U svim Apple računarima koji koriste 2.5 ili 3.5 inča hard diskove moguće je ugraditi diskove većeg kapaciteta ili SSD.
Postoji nekoliko načina da se uradi backup. Jedan od njih je Time Machine, koji automatski pravi backup vašeg računara. Takođe, možete jednostavno kopirati vase podatke na bilo koji eksterni hard. U našem servisu možemo napraviti backup podataka i ta usluga se naplaćuje po zvaničnom cenovniku servisa.
iStyle Service u pruža uslugu spašavanja podataka iz skoro svakog hard disk-a. Cena ne zavisi od količine podataka, već isključivo od stepena oštećenja diska. Pre procedure kopiranja podataka kupac dobija pristup online listi fajlova koje je moguće spasiti kako bi proverio da je su svi podaci tu.
Apple uređaji mogu da se pohvale sa dugim trajanjem baterije i nije potrebno formirati ih. Postoje samo saveti kako da pravilno punite bateriju o kojima više možete pročitati na sledećem linku.
Apple kompanija za određene proizvode otkrije grešku u prozivodnji i aktivira program zamene (quality program). Na sledećoj apple stranici možete pogledati koji su sve programi aktuelni i unosom serijskog broja Vašeg uređaja možete proveriti da li vaš uređaj potpada pod program zamene na Apple sajtu.
APotrebno je ugasiti računar odmah, okrenuti ga naopako kako se tečnost ne bi slivala u unutrašnjost računara i što pre ga doneti u Servis. Nikako ne treba uključivati računar nakon toga jer se time dodatno oštećuju komponente.
Kao Apple Autorizovani Servis moramo strogo da se pridržavamo pravila koje Apple Inc propisuje. Samim tim, prodaja originalnog dela trećoj strani nije moguća. Deo se mora ugraditi u prostorijama servisa i ta usluga se naplaćuje po zvaničnom cenovniku ukoliko je računar van garancije.