Apple USB-C Cable

Program zamene



Kompanija Apple potvrdila je da mali broj USB-C kablova koji su isporučeni sa MacBook računarima u toku 2015. godine mogu biti neispravni usled greške u proizvodnji i može doći do prekida u punjenu računara. Kompanija Apple zajedno sa svojim partnerima širom sveta obezbediće potpuno besplatno novi, redizajnirani USB-C kabl za svoje korisnike. Program podrazumeva i kablove koji su kupljeni zasebno.

Kako da identifikujete neispravni USB-C kabl?


Kablovi sa fabričkom greškom na sebi imaju ‘“Designed by Apple in California. Assembled in China.” oznaku. Novi, redizajnirani kablovi imaju utisnut i serijski broj. Pogledajte slike ispod.

Servisna procedura


Potrebno je da USB-C kabl koji se kvalifikuje za zamenu donesete ili pošaljete u Servis. Servis za računare i dodatnu opremu obavljam na lokacijama:

iStyle Service
Tržni centar Ušće


Bul. Mihajla Pupina 4, II sprat
11070 Novi Beograd
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

iStyle Service
Tržni centar Promenada


Bul. Oslobođenja 119
21000 Novi Sad
Tel: 011 269 09 83
Radno vreme: Ponedeljak - Petak od 10 do 18h.

Zakažite termin

Dodatne informacije:


Ukoliko se odlučite da pošaljete USB-C kabl zamolićemo Vas da popunite elektronski reklamacioni list na sledećem linku.

Potrebno je dostaviti i serijski broj računara uz koji se kabl koristi. Ukoliko ne možete da pronađete serijski broj računara zamolićemo Vas da pogledate uputstvo na sledećem linku.

Redizajnirane USB-C kablove ne držimo na stanju i okvirni rok za isporuku je 10 dana. Program zamene traje do 08.06.2018.

Više informacija možete pronaći na sledećem linku.