Mi smo Apple Autorizovani Servis.

Naši Apple-sertifikovani tehničari koriste originalne Apple delove, tako da možete imati poveranja u nas, sa svim Vašim Apple uređajima.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Donesite svoj uređaj

Waypoint Waypoint Waypoint

Trenutno opterećenje našeg Servisa

Prosečno

To znači da naši tehničari rade sa prosečnim opterećenjem na većini naših servisnih punktova. Bez zakazivanja novopridošli uređaji će biti pregledani okvirno u roku od 1-3 dana.

Treba li Vam brzo? Idite na Ekspres.
Odaberite uslugu. Rezervišite termin.

Naši tehničari redovno servisiraju uređaje van garancije. Opcionalno, ove popravke možete zatražiti tako što ćete rezervisati termin uz doplatu od samo 1.000 RSD. Na ovaj način, naši tehničari će Vas odmah primiti na servisnim punktovima, čime izbegavate čekanje u redu.

Prava potrošača i pravni vodič

Pod garancijom ili van garancije? Ali šta je tačno garancija? Drugim rečima, po kom pravnom osnovu uređaji mogu besplatno da se poprave?

Naša Prava potrošača i Pravni vodič će vam pomoći da se snađete.

Treba Vam pomoć?

Pon – Pet: 9:00 – 17:00

Call Center icon
Q&A icon

Imate pitanje?

Pogledajte naša najčešća pitanja, a ako ne možete da nađete odgovor tamo, slobodno nas pozovite!

 

Često postavljana pitanja

Koje uređaje popravlja iSTYLE?
Mi smo Apple Autorizovani Servis, i možete nas kontakirati za bilo koji Vaš Apple ili Beats proizvod, međutim možda nećemo moći da Vam pružimo podršku za uređaje koji se prodaju u određenim regionima. To može biti bilo koji Apple proizvod koji se ne prodaje u Srbiji preko zvaničnih kanala.

Bilo koji proizvod koji iSTYLE ne prodaje, može se popraviti samo pod uslovima koje je naveo proizvođač.
Gde možete da pošaljete ne-Apple proizvode kupljene u iSTYLE-u?
Ne-Apple proizvode kupljene u iSTYLE-u takođe možete doneti radi popravke ili zamene kod nas, a mi ćemo ga proslediti u brend servisni centar.

U slučaju Apple proizvoda, možete ih ostaviti u bilo kojoj od naših prodavnica, kao i u mnogo kvalifikovanih servisnih provajdera širom sveta.
Kako da pošaljete uređaj na popravku?
Svoj uređaj možete ostaviti u bilo kojoj od naših prodavnica tokom radnog vremena, a u slučaju Apple i Beats proizvoda, možete ga isporučiti i putem kurira koristeći naš formular. Međutim, važno je napomenuti da nećemo moći da prihvatimo pakete poslate na bilo koji drugi način.
Koliko traje popravka?
Trajanje popravke može iznositi okvirno 3 do 10 dana, u zavisnosti od neispravnosti.
Koliko dugo morate da budete bez uređaja?
Okvirno trajanje popravki je 3 do 10 dana, tokom kojih uređaj mora da ostane kod nas. Protokol popravke nam ne dozvoljava da izdamo bilo koji uređaj između početka popravke i završetka svih finalnih testova.
Šta treba da uradite pre nego što pošaljete uređaj na popravku?
Pre nego što ostavite uređaj kod nas, potrebno je da preduzmete nekoliko koraka da zaštitite svoje podatke, kao što je pravljenje rezervne kopije podataka i deaktiviranje opcije "Pronađi moj uređaj". Takođe bi trebalo da pronađete dokaz o kupovini uređaja.

Za iPhone uređaje, iPad uređaje, Apple Satove i Mac računare morate isključiti funkciju Find My koristeći sledeća uputstva, i ukloniti uređaj sa vašeg iCloud naloga.

Za Apple Satove, takođe je potrebno da deaktivirate opciju Activation Lock. Pogledajte ovaj link za pomoć: https://support.apple.com/en-us/HT205009

Ako naiđete na poteškoće, pomoć možete dobiti na https://www.apple.com/contact/
Šta da ponesete sa sobom u servisni centar?
Neispravan proizvod i, ako je moguće, kopiju vašeg dokaza o kupovini. Iako nije uvek potrebno dostaviti dokaz o kupovini, Apple će ga možda zatražiti u nekim slučajevima. Neki procesi (npr. garancija) nisu mogući bez dokaza o kupovini. Ako dostavite dokaz o kupovini , možete biti sigurni da Vam možemo obezbediti najbolje moguće uslove za popravku.

Ponesite samo neispravni uređaj. Dodaci ili kutija uređaja nisu potrebni za popravku.

U slučaju problema sa punjenjem ili baterijom, potreban je i punjač koji se koristi sa uređajem. Za dodatke bez serijskog broja (slušalice, kablovi itd.), potreban je serijski broj proizvoda uz koji se dodaci koriste.

U slučaju neispravnosti koja utiče na rad softvera, možda će nam biti potrebna lozinka uređaja, passcode ili korisnički profil da bismo testirali grešku.
Koji je tačan proces popravke?
Kao Autorizovani Servisni partner, svaki korak naših dijagnostika i popravki zasniva se na protokolu proizvođača. Appleov servisni protokol zahteva da se uređaj testira pomoću testnih softvera proizvođača, kako bi se otkrili potencijalni hardverski nedostaci.

Ako testovi proizvođača dijagnostikuju neispravnost hardvera, uređaj će biti popravljen pomoću zamenskog dela ili u nekim slučajevima, zbog kompaktnosti uređaja i iz razloga osiguranja kvaliteta, zamenom kompletnog uređaja.