iSTYLE Servis

Premium Apple Servis
Apple Product Family

Originalni iPhone ekrani u iStyle Servisu

banner

Zamena iPhone ekrana

iStyle Servis može Vam ponuditi uslugu zamene originalnih iPhone ekrana za modele 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, Xs, Xs Max i Xr bez obzira gde je telefon kupljen.

Nakon nekoliko godina kompanija Apple konačno je odobrila zamenu ekrana i u Srbiji, u svim Apple Autorizovanim Servisima. Do sada je ta procedura bila moguća samo u određenim zemljama unutar EU koje su imale adekvatnu opremu za zamenu i kalibraciju ekrana, a druge zemlje, takođe članice EU, mogle su da šalju telefone na zamenu ekrana u Apple Distributivni centar i ceo proces trajao je nekoliko dana. Sada su ekrani dostupni i u iStyle Servisu.

Procedura zamene



iSTYLE preporučuje



Odaberite vreme koje Vama odgovara.



Sačekajte okvirno 45 minuta

* iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim zainteresovanim korisnicima. Nakon rezervacije ekrana iStyle Servis poslaće Vam mail sa dodatnim instrukcijama i linkom za rezervaciju termina.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti update-om ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 6s ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

iSTYLE Beograd
Apple Autorizovani Servis

UŠĆE SC
Mihajla Pupina 4, Beograd
+381 11 269 09 83
service@istyle.rs

Popravljamo:
Mac, iOS, Beats, Acc

Radnim danima:
od 10:00 do 18:00

*Rezervacija ekrana je obavezna

iSTYLE Beograd
Apple Autorizovani Servis

Terazije
Terazije 8, Beograd
+381 11 400 24 10
servisterazije@istyle.rs

Popravljamo:
iOS, Beats, Acc

Radnim danima:
od 09:00 do 17:00

*Rezervacija ekrana je obavezna

Ukoliko je ekran neispravan mi Vam možemo pomoći!

Zamena ekrana je naravno besplatna ukoliko Vaš uređaj i dalje ima garanciju proizvođača ili se nesaobraznost pojavila u periodu od dve godine, a iPhone je kupljen u Srbiji, kod Autorizovanog Retail prodavca.

Kupili ste telefon kod operatera (VIP Mobile, Telenor ili MTS)? Nikakav problem. U prvoj godini iPhone kupljen kod domaćih operatera možete doneti i u naš Servis.

Procedura zamene



iSTYLE preporučuje



Odaberite vreme koje Vama odgovara.



Sačekajte okvirno 45 minuta

* iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim zainteresovanim korisnicima. Nakon rezervacije ekrana iStyle Servis poslaće Vam mail sa dodatnim instrukcijama i linkom za rezervaciju termina.

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats modeli kao i dodatna oprema kompanije Apple Inc. dolaze sa jednogodišnjom dobrovoljnom internacionalnom garancijom koja je validna od datuma kupovine koji je naznačen na računu. Ova garancija pokriva kvarove i greške izazvane u proizvodnji. Ukoliko želite da saznate više informacija vezanih za jednogodišnju garanciju kompanije Apple kliknite na link.

Korisnik na raspolaganju ima nekoliko načina da proveri da li iPhone i dalje ima važeću garanciju proizvođača:

  1. Garancija proizvođača

Kliknite na link i proveriti da li i koliko još traje jednogodišnja internacionalna garancija.

  1. Račun kao Garancija

Kupili ste iPhone bilo gde u svetu, na bilo kom kontinentu - nikakav problem. Ukoliko imate račun autorizovanog prodavca izdat pre manje od godinu dana telefon je i dalje u garanciji. Spisak autorizovanih prodavaca možete proveriti na sledećem linku.

*Reklamacija može trajati duži vremenski period jer je iStyle Servis u obavezi da račun pošalje kompaniji Apple na verifikaciju. Ukoliko je račun ispravan garancija će biti izmenjena u Apple bazi. Ukoliko račun nije ispravan iz bilo kog razloga Servis je u obavezi da korisniku predloži cenu zamene ekrana.

  1. AppleCare+

Svi uređaji koji su kupljeni i registrovani sa AppleCare+ produženom garancijom ostvaruju pravo na servis shodno uslovima i odredbama AppleCare+. Zamolićemo Vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja produžene garancije kompanije Apple.

*Ukoliko niste sigurni da li Vaš telefon ima aktiviran AppleCare+ kontaktirajte nas service@istyle.rs

  1. GENERALI osiguranje ekrana

Usluga će uskoro biti dostupna u svim iStyle Radnjama. Pratite naš sajt i društvene mreže za više informacija

  1. Nesaobraznost

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats kao i dodatna oprema kompanije Apple kupljeni u Srbiji kod ovlašćenih prodavaca dolaze sa dvogodišnjom odgovornošću trgovca za nesaobraznost robe u skladu sa Zakonu o zaštiti potrošača. Korisnici koji žele da svoja prava na reklamaciju ostvare u sladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u obavezi su da dostave račun autorizovanog prodavca kao dokaz kupovine.

Korisnici koji su svoje Apple proizvode kupili u Srbiji, kod autorizovanih prodavaca, imaju pravi izbora da li reklamaciju žele da reše u skladu sa dobrovoljnom garancijom proizvođača ili u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Spisak autorizovanih prodavaca ne teritoriji Republike Srbije možete pronaći na internet stranici distributera, kompanije Apcom

Apple garancija je dobrovoljna garancija proizvođača. Prava koja su njom predviđena su nezavisna od prava zagarantovanih Zakonom o zaštiti potrošača. U tom smislu, pogodnosti Apple garancije predstavljaju dodatak, a ne zamenu za prava zagarantovana Zakonom o zaštiti potrošača.

Korisnik na raspolaganju ima nekoliko načina da ostvari svoje zakonsko pravo na zamenu ekrana ukoliko se nesaobraznost pojavila u periodu od dve godine:

  1. Uređaj donosite u iStyle Servis

Prilikom prijema Servis će izvršiti proveru saobraznosti i obavestiti korisnika ukoliko je potrebno da dostavi račun.

  1. Uređaj nosite u radnju u kojoj je kupljen

iStyle Servis sarađuje sa svim autorizovanim prodavcima ali savetujemo da proverite da li se telefon šalje nama ili na neku drugu lokaciju. Velika je verovatnoća da će Vam prodavac tražiti račun kao dokaz kupovine

Napomena: U skladu sa zvaničnom Apple Servisnom procedurom propisanom za iStyle Servis (Apple Autorizovani Servis) svaki Apple uređaj prolazi vizuelno-mehaničku inspekciju kako bi se potvrdilo da uređaj nije oštećen, modifikovan, popravljan i da sadrži sve originalne delove. Procedura je obavezna i sprovodi se bez obzira da li je uređaj u garantnom ili van garantnom roku.

Ovaj proces sprovodi se u toku dijagnostike, u samom Servisu i nije moguće uraditi ga na licu mesta, pred korisnikom.

Takođe, u samom uređaju nalaze se senzori za detekciju tečnosti (liquid spill indicator - LCI) koji su bele boje i u slučaju kontakta sa tečnošću menjaju boju u crvenu.

Ukoliko Vaš Apple proizvod ne prolazi vizuelno-mehaničku inspekciju zbog oštećenja, modifikacije, nedostatka originalnih delova ili je LCI aktiviran, Servis Vas obaveštava pisanim putem (email), prilaže fotografije navedenih nedostataka i predlaže otklanjanje kvara u van garantnom roku ukoliko je to moguće.

Takođe, ukoliko Apple proizvod ne prolazi vizuelno-mehaničku inspekciju dijagnostika se naplaćuje po istaknutom istaknutom cenovniku u Servisu. iStyle Servis ne snosi odgovornost za ugrađene delove koji nisu u originalnom stanju.

Zamolićemo vas da odaberete zamenu van garancije ukoliko je garancija/saobraznost istekla ili postoje oštećenja koja se mogu otkloniti zamenom ekrana.

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti update-om ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 6s ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

iSTYLE Beograd
Apple Autorizovani Servis

UŠĆE SC
Mihajla Pupina 4, Beograd
+381 11 269 09 83
service@istyle.rs

Popravljamo:
Mac, iOS, Beats, Acc

Radnim danima:
od 10:00 do 18:00

*Rezervacija ekrana je obavezna

iSTYLE Beograd
Apple Autorizovani Servis

Terazije
Terazije 8, Beograd
+381 11 400 24 10
servisterazije@istyle.rs

Popravljamo:
iOS, Beats, Acc

Radnim danima:
od 09:00 do 17:00

*Rezervacija ekrana je obavezna

Važno: iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljene da izvršimo zamenu na licu mesta svim korisnicima. Zamena ekrana sprovodi se u celom svetu i zamolićemo Vas za strpljenje ukoliko je potrebno sačekati da ekran stigne.

Cenovnik

Nezgode se dešavaju i iStyle Servis tu je da pomogne i zameni ekran ukoliko je došlo do oštećenja. Originalni ekrani koje koristimo izuzetno su važan deo servisne procedure jer kompanija Apple, a i mi želimo da Vaš uređaj radi kako treba. Navedene cene odnose se isključivo na ekrane i u slučaju dodatnih kvarova ili oštećenja iStyle Servis poslaće Vam ponudu za otklanjanje uočenih nepravilnosti. Cene dijagnostika i osnovnih usluga možete pogledati na sledećem linku. Takođe, ukoliko je garancija/saobraznost istekla zamena ekrana može se izvršiti u skladu sa cenovnikom.

iPhone 6s, 7
20.590 RSD
iPhone 6s Plus, 7 Plus
23.590 RSD
iPhone 8
20.590 RSD
iPhone 8 Plus
23.590 RSD
iPhone X
41.590 RSD
iPhone Xs
41.590 RSD
iPhone Xs Max
48.590 RSD
iPhone Xr
Ekrani još uvek nisu dostupni
 
*Cene su sa iskazanim PDV-om

Procedura zamene



iSTYLE preporučuje



Odaberite vreme koje Vama odgovara.



Sačekajte okvirno 45 minuta

Pre dolaska u Servis potrebno je da:

Sačuvate Vaše podatke. Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup telefona nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Isključite Find My iPhone zaštitu (FMiP). FMiP mora biti privremeno isključena kako bi Servis mogao da uradi dijagnostiku uređaja. Kako se gasi FMiP možete naučiti na sledećem linku.

Update softvera. Mnogi problemi mogu se rešiti update-om ili reinstalacijom softvera. Ukoliko imate iPhone 6s ili noviji model update možete uraditi preko Wi-Fi mreže ili pomoću računara (Windows i Mac). Za više informacija posetite link na sajtu proizvođača. Pre toga naravno uradite backup.

Zašto iSTYLE?

iSTYLE Servis u okviru svoje kompanije pruža usluge servisiranja Apple proizvoda i poseduje zvanični sertifikat od strane Apple Inc. čime imamo status Apple Authorized Service Provider (AASP) za pružanje sveobuhvatne podrške za Apple računare, iPhone, iPad, iPod i Beats proizvode kao i dodatnu opremu.

Apple Authorized Service Provider

iSTYLE Servis, Apple Autorizovani Servis, otvoren je u Srbiji 2009. godine. Specijalizovani smo isključivo za Apple proizvode i posedujemo licencu za servisiranje svih Apple uređaja koji se zvanično prodaju u Srbiji.

Internacionalna garancija

Kompanija Apple daje dobrovoljnu jednogodišnju internacionalnu garanciju proizvođača na sve svoje proizvode i ta garancija može se ostvariti i u Srbiji - u iSTYLE Servisu. iSTYLE ima pristup evidenciji o Apple internacionalnoj garanciji, koja je aktivna od datuma kupovine.

Originalni delovi

Kao Apple Autorizovani Servis imamo obavezu ali i zadovoljstvo da koristimo isključivo originalne ekrane koje nam isporučuje kompanija Apple. Postoji mnogo Servisa koji Vam mogu ponuditi ekrane nepoznatog porekla i kvaliteta ali samo Autorizovani Servis može ponuditi originalni ekran koji se nakon ugradnje kalibriše i na taj način osigurava da radi kako treba, tj. onako kako je to propisala kompanija Apple.

Najbolja oprema

iStyle Servis poseduje sve alate za pravilan rad na Vašem telefonu. Većina novijih modela telefona poseduje i neki sertifikat o otpornosti na prašinu, blato i prskanje. Samo Autorizovani Servisi poseduju mašinu koja osigurava da se novi ekran pravilno montira, a pre toga se ugrađuju posebno dizajnirane trake koje lepe ekran za kućište telefona.

Dijagnostika

Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena ekrana pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati

Iskustvo

iStyle Stores na tržištu posluje od 2009. godine. Međutim, naše iskustvo u radu sa Apple proizvodima mnogo je veće jer poslujemo u 10 zemalja Istočne i Severne Evrope, kao i na Bliskom Istoku. Iako je zamena ekrana u Srbiji tek započeta, naše kolege iz drugih zemalja nesebično su podelili svoja iskustva i znanja iz ove ali i drugih oblasti. I zato smatramo da je iStyle Servis najbolje mesto za Vaše Apple proizvode jer znanje koje posedujemo je bez konkurencije u Srbiji ali i izvan granica naše zemlje.

Često postavljana pitanja

Zašto je potrebno rezervisati ekran?

iStyle Servis ima određene količine ekrana na lageru ali smatramo da one neće biti dovoljne da izvršimo zamenu na licu mesta svima. Ne želimo da korisnici troše svoje vreme i dolaze nepotrebno u servis ako ekran nije dostupan. U prethodnih nekoliko godina proces rezervacije pokazao se kao najbolja opcija. Kada je ekran dostupan korisnik će dobiti mail da zakaže termin i jedina obaveza je da se pojavi u iStyle Servisu u zakazanom terminu. Zatim se pokreće dijagnostika i za okvirno 60 minuta cela procedura je završena bez nepotrebnih čekanja. Rezervišite ekran klikom na link. Potrebno je samo nekoliko minuta da izbegnete čekanje u redu.

Zašto se radi dijagnostika ako želim samo da zamenim ekran?

Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Ekran može prikazati kvar zbog softvera, neispravne matične ploče ili uticaja spoljnjih faktora. Ukoliko je došlo do oštećenja ekrana možda postoje i druga oštećenja koja nisu vidljiva dok se telefon ne otvori. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena ekrana pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati.

Kao licencirani partner imamo pristup specijalizovanim dijagnostičkim testovima koji nam najčešće na brz i jednostavan način ukazuju gde je problem. Apelujemo na sve korisnike da zakažu termin za dijagnostiku u našem Servisu na adresi Terazije 8 jer time sebi omogućavaju 15 minuta razgovora sa osobom koja je stručna i sertifikovana od strane kompanije Apple za proces dijagnostike i popravke. Ukoliko kvar dozvoljava, Serviser pokreće dijagnostičke testove pred korisnikom i zajedno donose najbolju odluku za popravku uređaja.

Koliko traje procedura zamene ekrana?

Okvirno vreme za zamenu ekrana i njegovu kalibraciju iznosi 30min. Korisnik u obzir mora uzeti i vreme za dijagnostiku koja traje okvirno 10ak minuta. Nekada je zbog kalibracije potrebno uraditi reinstalaciju sistema što može dodatno produžiti proceduru zamene.

Da li dobijam zamenski telefon ukoliko se na zamenu čeka duži vremenski period?

iStyle Servis ima opciju rentiranja telefona ali samo na adresi Terazije 8 uz određene uslove:

a) Telefon je u garanciji i naš Servis je potvrdio da nema oštećenja, modifikacija i da se telefon može reklamirati. U tom slučaju izdaje se zamenski telefon dok se ne završi servis korisnikovog telefona

b) Telefon je oštećen ali se može servisirati. U takvim situacijama potrebno je da korisnik unapred plati cenu servisa, a zatim može dobiti zamenski telefon

Da li naplaćujete uslugu rentiranja telefona i da li dobijam identičan model?

Usluga rentiranja telefona naplaćuje se 200 RSD po započetom danu. Na raspolaganju imamo određeni broj uređaja, uglavnom modele 5s, 6s i 7

U kojim situacijama se naplaćuje dijagnostika ili usluga servisa, a telefon je pod garancijom proizvođača ili je kupljen u Srbiji, kod autorizovanog prodavca pre manje od dve godine?

Postoji jako puno situacija u kojima se kvar ne rešava zamenom ekrana već je potrebno samo uraditi rekonektovanje ekrana ili možda čišćenje. Često se dešava da korisnik ima problem sa zvukom, tj. prilikom razgovora ne čuje sagovornika i u takvim situacijama čišćenje slušalice u velikom procentu rešava problem - nije potrebna zamena. Takođe, nekada prednja Facetime kamera ne radi dok se ne zameni zadnja iSight kamera. I zato zaposleni u iStyle Servisu veliku pažnju poklanjaju dijagnostici jer je jako bitno da korisniku ponudimo ispravno rešenje. Nekada će dijagnostika prikazati da je potrebno naplatiti rad, a nekada se zamena obavlja potpuno besplatno. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Zašto je potrebno napraviti backup i isključiti Find My iPhone zaštitu ako se menja samo ekran?

U određenim situacijama telefon se mora reinstalirati i vratiti na fabrička podešavanja da bi novi ekran mogao da se kalibriše. To znači da se svi podaci brišu sa uređaja i zato je jako bitno da korisnik ima backup. Takođe, ukoliko Find My iPhone zaštita nije isključena Servis nakon reinstalacije sistema ne može aktivirati telefon i završiti proces zamene i provere da sve funkcioniše kako treba.

Takođe na sajtu proizvođača možete videti da kompanija Apple propisuje identičnu proceduru

Telefon je kupljen kod operatera, u Srbiji. Da li gubim garanciju ako zamenim ekran u iStyle Servisu?

Svaki Apple proizvod ima jednogodišnju internacionalnu garanciju i u tom periodu korisnik svoj telefon može servisirati u bilo kom autorizovanom servisu, bilo gde u svetu i svaki ovlašćeni prodavac i operater ne bi smeo da ukine garanciju zbog činjenice da je korisnik iskoristio dobrovoljnu garanciju proizvođača.

Svi iStyle kupci u toku prve godine svoje telefone mogu reklamirati bilo gde u svetu, pa čak ih i zameniti ukoliko kvar to zahteva. iStyle Servis zatim u Apple Servisnoj bazi proverava koji je bio originalno kupljen telefon u našim radnjama, a koji je korisnik dobio kao zamenu i time se potvrđuje da je telefon kupljen kod nas. Operateri imaju istu mogućnost.

Da li telefon može doneti bilo ko ili moram lično?

Reklamacija nekog Apple proizvoda vezana je za reklamacioni list, a ne za osobu koja je kupila ili dobila telefon. Za iStyle Servis nije važno ko donosi ili ko preuzima telefon dokle god osoba ima sa sobom reklamacioni list.

Da li nakon zamene ekrana telefon zadržava sertifikat IP67 ili IP68?

S obzirom da sertifikate o otpornosti uređaja izdaju nezavisne laboratorije iStyle Servis ne može precizno odgovoriti na ovo pitanje. Međutim, proces otvaranja i zatvaranja telefona vrši se u skladu sa procedurom koju je kompanija Apple propisala za sve autorizovane Servise i sigurni smo da se telefon korisniku vraća u originalnom stanju. Telefon se zatvara mašinski, ne ručno, a pre zatvaranja ugrađuju se nove trake koje lepe ekran za kućište telefona i time se osigurava njegovo nesmetano korišćenje. Bitno je napomenuti da bez obzira na sertifikate IP67 i IP68 kompanija Apple ne daje garanciju na oštećenja prouzrokovana tečnošću.

Moje staklo je polomljeno, ali ekran radi normalno. Da li menjate samo staklo ili ceo ekran (display)?

Kompanija Apple ne proizvodi staklo kao poseban deo već je ono deo ekrana i samim tim iStyle Servis zameniće ceo ekran. Ekran takođe sarži i novu prednju kameru, mikrofon, slušalicu i zvučnik (za modele u kojima je zvučnik smešten u slušalici) i novi senzor za otisak prsta (za modele 6s, 7, 8)

Kolika je garancija/saobraznost na ekran?

Ovo pitanje zahteva više odgovora i zavisi od garancije/saobraznosti (u daljem tekstu G/S) telefona:

a) Ukoliko je G/S telefona istekla, ekran ima garanciju od 90 dana.

b) Ukoliko G/S telefona nije istekla, a kraća je od 90 dana, nakon isteka te G/S ekran će i dalje imati svoju garanciju. (Primer: telefon ima 60 dana G/S u trenutku zamene ekrana i nakon isteka tog perioda samo ekran imaće još dodatnih 30 dana garancije).

c) Ukoliko telefon ima G/S dužu od 90 dana, nakon zamene ekrana ta G/S se primenjuje i na ekran - dakle uvek se gleda garancija koja duže traje. (Primer: telefon ima 180 dana G/S. Ekran je zamenjen i takođe ima 180 dana G/S)

Da li koristite originalne ekrane?

Naravno. iStyle kao Apple Autorizovani Servis u obavezi je da koristi isključivo originalne delove koje nabavljamo od kompanije Apple, iz njihovog centralnog magacina za Evropu koji se nalazi u Holandiji

Koji se sve kvarovi mogu otkloniti zamenom ekrana?

Ekran je kompleksna komponenta koja sadrži i mnoge druge delove koji bitno utiču na rad telefona. Pored ekrana tu su još i iSight kamera, prednji mikrofon, slušalica, zvučnik (svi modeli od i7), senzor za otisak prsta (za modele 6s, 7, 8), a zatim i čitav niz senzora koji regulišu uključivanje i gašenje ekrana ili osvetljenje. Bilo koji kvar koji je povezan sa navedenim komponentama može se rešiti zamenom ekrana

Da li je za zamenu ekrana potreban račun?

U većini slučajeva račun nije potreban ali postoje izuzeci. iStyle Servis zaista se trudi da korisnicima ne traži račune ali ako nam i bude bio potreban mi ćemo Vas kontaktirati i objasniti Vam zašto je ipak potrebno dostaviti račun.

Postoji li mogućnost za hitnu dijagnostiku i zamenu ekrana?

Za naše korisnike omogućili smo zakazivanje termina ali i da telefon samo ostavite u Servisu - dakle možete birati vreme koje Vama odgovara ili ako niste u žurbi, dođite i predajte telefon našem osoblju. Iako nemamo opciju hitne popravke jer iStyle Servis smatra da nije lepo preskočiti sve prethodno primljene uređaje drugih korisnika uvek možete zamoliti naše kolege da naprave ustupak ukoliko im obaveze to omogućavaju. Sigurni smo da će Vam izaći u susret ukoliko se za to steknu uslovi

Kako mogu znati da li je moj Apple uređaj još uvek pod garancijom?

Svaki Apple proizvod ima jednogodišnju internacionalnu dobrovoljnu garanciju proizvođača aktivnu od datuma kupovine ali i drugu godinu saobraznosti ako je kupljen u Srbiji, kod ovlašćenog prodavca. Postoji nekoliko načina da se proveri garancija ili saobraznost:

a) Na sajtu proizvođača možete proveriti jednogodišnju internacionalnu garanciju. Link za proveru je https://checkcoverage.apple.com".

b) Garancija/saobraznost validna je od datuma kupovine iskazanog na računu ovlašćenog prodavca

c) Uvek nam putem mail-a možete poslati serijski ili imei broj telefona i iStyle Servis izvršiće proveru

Kako mogu da pronađem moj serijski ili IMEI broj telefona?

Telefon je otvaran u drugom servisu, ali ništa nije rađeno. Da li i dalje može da se servisira u iStyle Servisu?

iStyle Servis ne odbija uređaje samo zato što ih je neko drugi otvorio ali je naravno potrebno uraditi dijagnostiku kako bismo utvrdili da ne postoje modifikacije, oštećenja ili možda nedostaju delovi i u tom slučaju Servis ne bi mogao da asistira korisniku. Međutim, ukoliko nema oštećenja, modifikacija i svi delovi su prisutni iStyle Servis nastavlja sa normalnom procedurom.

Moj telefon ima kopiju ekrana zamenjenu u neovlašćenom servisu. Da li mogu da zamenim taj ekran za originalni?

Naravno. Kompanija Apple svesna je da zbog poteškoća na određenim tržištima korisnik nije mogao da izvrši zamenu originalnog ekrana i ukoliko Vaš telefon ima kopiju ili reparirani ekran to neće predstavljati problem. Biće nam zadovoljstvo da ugradimo originalni ekran i kalibrišemo ga kako bi Vaš iPhone radio kako treba.

Telefon je još uvek u garanciji ali je ekran oštećen. Da li se zamenom ekrana garancija nastavlja ili se gubi zbog oštećenja?

Garancija se nastavlja ako su zamenom ekrana otklonjena sva oštećenja. Korisnik je platio zamenu oštećenog dela i nema daljih prepreka u ostvarivanju prava na garanciju. Međutim, ukoliko je telefon imao više oštećenja (npr. oštećeno je i staklo na leđima model i8 ili X), a korisnik se odlučio samo na zamenu ekrana, telefon i dalje neće imati garanciju.

Da li mogu kontaktirati direktno Apple podršku?

Naravno, ali će Vam biti potrebno znanje engleskog jezika jer Apple podrška nije zvanično prisutna u Srbiji. Potrebno je da pozovete broj telefona +44 800 102 6285. Skype pozivi su besplatni. Ukoliko je Vaš telefon kupljen u nekoj drugoj zemlji ili dobro govorite neki drugi strani jezik onda možete odabrati broj telefona Apple podrške za neku drugu zemlju. Na sledećem linku možete pronaći sve brojeve telefona

Pročitao/la sam sva često postavljena pitanja ali nisam pronašao odgovor na moje pitanje. Kako mogu da Vas kontaktiram?

Zamolićemo Vas da nam pošaljete mail na service@istyle.rs