Možemo da popravimo. I to je samo početak.

10% popusta*

na sve dodatke

20% popusta*

na zaštitna stakla

* Ponuda važi samo za korisnike iSTYLE servisa, u skladu sa važećim uslovima.

Servis

Servis

iSTYLE Servis, Apple Autorizovani Servis, otvoren je u Srbiji 2009. godine. Specijalizovani smo isključivo za Apple proizvode i posedujemo licencu za servisiranje svih Apple uređaja koji se zvanično prodaju u Srbiji.

Proverite status vašeg uređaja na servisu

Ušće

Bulevar Mihajla Pupina 4

11070 Beograd

Radnim danima od 10 - 18h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs
Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Terazije

Terazije 8

11000 Beograd

Radnim danima od 09 - 17h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs

Promenada

Bulevar Oslobođenja 119

21000 Novi Sad

Radnim danima od 10 - 18h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs
Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Slanje uređaja

Ukoliko niste u mogućnosti da rezervišete termin ili donesete vaš Apple proizvod uređaj možete poslati kurirskom službom po Vašem izboru. iStyle savetuje da proizvod bude upakovan u originalnu kutiju.

Zamolićemo Vas da pre slanja popunite elektronski reklamacioni list na sledećem linku (iz padajućeg menija odaberite iStyle Service).

Uz uređaj obavezno priložiti i lične podatke (ime, prezime, adresa), mail, broj telefona kao i kratak opis kvara. Servis će nakon obavljene procedure uređaj vratiti kurirskom službom. Troškove slanja snosi korisnik.

Ukoliko je garancija istekla, postoje vidljiva oštećenja ili oštećenja u unutrašnjosti Apple proizvoda koja nisu vidljiva prilikom prijema, iStyle zadržava pravo naplate dijagnostike. Softver, usluge podešavanja softvera, reinstalacija, čuvanje podataka nisu pokriveni garancijom. Cenovnik osnovnih usluga i dijagnostike nalazi se na sledećem linku.

Za sva dodatna pitanja u vezi slanja uređaja zamolićemo Vas da pošaljete mail na service@istyle.rs

Često postavljana pitanja

Da ne bi gubili vreme, sastavili smo listu najčešće postavljanih pitanja. Posetite stranicu ispod i možda nađete odgovor na pitanje koje vas interesuje.

Često postavljana pitanja
Servis iSTYLE

Garancija proizvođača

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Apple Watch, Beats modeli kao i dodatna oprema kompanije Apple Inc. dolaze sa jednogodišnjom internacionalnom garancijom koja je validna od datuma kupovine naznačenog na računu. Ova garancija pokriva kvarove i greške izazvane u proizvodnji. Više informacija vezanih za jednogodišnju ograničenu garanciju možete pročitati pogledati na sledećem linku.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Saobraznost

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Apple Watch, Beats kao i dodatna oprema kompanije Apple kupljeni u Srbiji kod ovlašćenih prodavaca dolaze sa dvogodišnjom saobraznošću u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Korisnici koji žele da svoja prava na reklamaciju ostvare u sladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u obavezi su da dostave dokaz o kupovini kod autorizovanog prodavca.

Korisnici koji su svoje Apple proizvode kupili u Srbiji, kod autorizovanih prodavaca, imaju pravi izbora da li reklamaciju žele da reše u skladu sa dobrovoljnom garancijom proizvođača ili u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple garancija je dobrovoljna garancija proizvođača. Prava koja su njom predviđena su nezavisna od prava zagarantovanih Zakonom o zaštiti potrošača. U tom smislu, pogodnosti Apple garancije predstavljaju dodatak, a ne zamenu za prava zagarantovana Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple Care

Svi uređaji koji su kupljeni i registrovani sa Apple Care (ili Apple Care +) ugovorom ostvaruju pravo servisa shodno uslovima i odredbama AppleCare-a. Više informacija o uslovima i odredbama možete potražiti na sledećem linku.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Program zamene

Program zamene (quality program) aktivira se ukoliko kompanija Apple za određene proizvode otkrije grešku u proizvodnji. Na stranici programa zamene možete pogledati koji su sve programi aktuelni.

Za originalni sadržaj na engleskom jeziku posetite support.apple.com/service-programs.

Zamena baterija po sniženoj ceni

Svaka baterija ima vek trajanja. U zavisnosti od toga kako koristite vaš iPhone, baterija će se brže ili sporije trošiti i smanjiti svoj maksimalni kapacitet. Opadanje kapaciteta baterije može doprineti padu performansi telefona.

Saznaj više >

Servis iSTYLE

Originalni delovi

Kao Apple Autorizovani Servis imamo obavezu ali i zadovoljstvo da koristimo isključivo originalne ekrane koje nam isporučuje kompanija Apple. Postoji mnogo Servisa koji Vam mogu ponuditi ekrane nepoznatog porekla i kvaliteta ali samo Autorizovani Servis može ponuditi originalni ekran koji se nakon ugradnje kalibriše i na taj način osigurava da radi kako treba, tj. onako kako je to propisala kompanija Apple.

Najbolja oprema

iStyle Servis poseduje sve alate za pravilan rad na Vašem telefonu. Većina novijih modela telefona poseduje i neki sertifikat o otpornosti na prašinu, blato i prskanje. Samo Autorizovani Servisi poseduju mašinu koja osigurava da se novi ekran pravilno montira, a pre toga se ugrađuju posebno dizajnirane trake koje lepe ekran za kućište telefona.

Servis iSTYLE

Zamena ekrana istog dana

Nezgode se dešavaju i iStyle Servis tu je da pomogne i zameni ekran ukoliko je došlo do oštećenja. Originalni ekrani koje koristimo izuzetno su važan deo servisne procedure jer kompanija Apple, a i mi želimo da Vaš uređaj radi kako treba. Navedene cene odnose se isključivo na ekrane i u slučaju dodatnih kvarova ili oštećenja iStyle Servis poslaće Vam ponudu za otklanjanje uočenih nepravilnosti. Cene dijagnostika i osnovnih usluga možete pogledati na sledećem linku. Takođe, ukoliko je garancija/saobraznost istekla zamena ekrana može se izvršiti u skladu sa cenovnikom.

Saznaj više >

Dijagnostika

Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena ekrana pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati.

Iskustvo

iStyle Stores na tržištu posluje od 2009. godine. Međutim, naše iskustvo u radu sa Apple proizvodima mnogo je veće jer poslujemo u 10 zemalja Istočne i Severne Evrope, kao i na Bliskom Istoku. Iako je zamena ekrana u Srbiji tek započeta, naše kolege iz drugih zemalja nesebično su podelili svoja iskustva i znanja iz ove ali i drugih oblasti. I zato smatramo da je iStyle Servis najbolje mesto za Vaše Apple proizvode jer znanje koje posedujemo je bez konkurencije u Srbiji ali i izvan granica naše zemlje.

Nadogradite vaš računar

SSD nadogradnja je najbolja nadogradnja koju možete dati svom iMac-u ili MacBook-u. Želite da ubrzate svoj Apple računar? Dajte mu dodatnu brzinu sa nadogradnjom Solid State Drive-a i RAM-a već danas.

Saznaj više >

Servis iSTYLE

Šta je SSD?

Ništa nije učinilo više za opšte performanse računara u poslednjih godina od Solid State Drive-a. SSD je skraćenica od Solid State Drive, odnosno je disk koji je prilično sličan tradicionalnom USB memorijskom stiku.

Šta je RAM?

RAM memorija (Random Access Memory) je hardverska komponenta računara. Sadrži sve podatke kojima operišu ostale komponente kompjutera (procesor, hard disk, grafička karta). RAM memorija direktno utiče na brzinu rada svakog računara. Ukoliko računar ima manjak memorije, vremenom, njegova reakcija biva sve sporija.



iSTYLE ponude

Ponuda Cena
Zamena ekrana¹ od 16.590 RSD
Zamena baterije² od 3.090 RSD

¹ Cena zavisi od vrste uređaja. Za više informacija posetite sledeću stranicu.

² Cena zavisi od vrste uređaja. Za više informacija posetite sledeću stranicu.



Dijagnostika

Dijagnostika Cena
Jedan radni sat 4.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (modeli 5, 5c, 5s, SE, 6, 6+, 7, 7+, 8, 8+ ) 1.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (X, Xr, Xs, Xs Max) 2.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (11, 11 Pro, 11 Pro Max) 3.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (12 mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max) 4.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (13 mini, 13, 13 Pro, 13 Pro Max) 5.000,00 RSD
Dijagnostika Apple Watch 3.000,00 RSD
Dijagnostika iPad/iPod 2.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Air (do 2017.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Pro (do 2012.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika iMac (do 2012.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika MacMini, MacBook Pro Retina (do 2015.) 4.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook, Air (od 2018) i Pro (od 2015.) 5.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Pro 16″ 6.000,00 RSD
Dijagnostika iMac (od 2012.) 5.000,00 RSD
Dijagnostika Mac Pro, iMac Pro 12.000,00 RSD
Dijagnostika AirPods, AirPods Pro 1.000,00 RSD



Usluge za iOS uređaje

Usluge za iOS uređaje Cena
Jedan radni sat za iOS uređaje 1.000,00 RSD
Brza usluga 500,00 RSD
Softverska podešavanja 1.000,00 RSD
Kontakti – prebacivanje 1.000,00 RSD
iOS Reinstalacija/Update 2.000,00 RSD
Kreiranje Apple ID naloga¹ 2.000,00 RSD
Backup podataka² od 2.000,00 RSD

¹ Potrebno je da korisnik ima mail adresu za koju zna korisničko ime i šifru.

² Nakon dijagnostike Servis obaveštava korisnika ukoliko je moguće sačuvati podatke. Za iPhone uređaje koji imaju oštećen ekran cena dijagnostike se duplira. iStyle Servis nudi uslugu pravljenja sigurnosne kopije telefona u skladu sa procedurama proizvođača. Šta je sve uključeno u backup možete saznati na sledećem linku.



Usluge za macOS uređaje

Usluge za macOS uređaje Cena
Resetovanje šifre 3.000,00 RSD
Resetovanje firmware šifre³ od 12.000,00 RSD
Reinstalacija macOS-a 4.000,00 RSD
Backup podataka od 6.000,00 RSD
Backup podataka i reinstalacija macOS⁴ 8.000,00 RSD
Usluga instalacije Windows OS-a⁵ 6.000,00 RSD

³ Potrebno je da korisnik dostavi originalni račun kupovine.

⁴ Uslugu je moguće izvršiti ukoliko je računar hardverski ispravan i vidljivi su podaci na disku.

⁵ Korisnik može dostaviti svoju instalaciju Windows-a ili kupiti originalnu licencu u Servisu. Windows OS nije moguće instalirati na Apple računare sa M procesorima


Za sva dodatna pitanja u vezi dijagnostike Apple proizvoda kao i usluga koje Servis pruža možete poslati mail na service@istyle.rs


Recikliraj i uštedi!

100% reciklaža, 10% popusta



Mi u kompaniji iSTYLE prihvatamo svoje odgovornosti za zaštitu životne stedine.

Ukoliko imate Apple uređaje koje su neispravni i iste ne želite da popravite, možete ih predati u našem servisu kako bi ih reciklirali na način koji će nam pomoći da zajedno brinemo o okolini.

Ako imate neispravan punjač, adapter ili kabl, isti možete predati u iSTYLE kako bi smo ga reciklirali u skladu sa zakonom, a mi ćemo vam odobriti 10% popusta na kupovinu novog dodatka*.

Kako reciklirati?


Uređaje možete predati lično u našim maloprodajnim objektima u Beogradu (TC Ušće, Terazije 8) i Novom Sadu (TC Promenada) radnim danima od 10 do 18 časova ili poslati nekom od kurirskih službi.

Za više informacija pošaljite nam mail na service@istyle.rs

Zašto reciklirati?


  1. 10% popusta na sve dodatke u našoj ponudi.

  2. Čuvamo životnu sredinu.

    Smanjenjem upotrebe prirodnih sirovina smanjuje se zagađenje vazduha, vode i tla, te je reciklaža značajan faktor u očuvanju životne sredine.

  3. U slučaju pravnih lica izdajemo potvrdu za otpis vaših uređaja ako su na osnovnim sredstvima.

Akciju podržali:


UNHCR Srbija

Holycode

Salinen Beograd

 

*Popust se odnosi isključivo na Apple dodatke.

Ceo proces reciklaže električnog otpada odvija se u okviru namenskih radnih prostorija i tehnoloških linija koje su obrađene u Studiji o proceni uticaja na životnu sredinu na koju je data saglasnost Ministarstva nauke i zaštite životne sredine broj: 353-02-657/2006-02 od dana 07.06.2006.