Servis

Servis

iSTYLE Servis, Apple Autorizovani Servis, otvoren je u Srbiji 2009. godine. Specijalizovani smo isključivo za Apple proizvode i posedujemo licencu za servisiranje svih Apple uređaja koji se zvanično prodaju u Srbiji.

Proverite status vašeg uređaja na servisu

Ušće

Bulevar Mihajla Pupina 4

11070 Beograd

PON - PET 10h - 18h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs
Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Terazije

Terazije 8

11000 Beograd

PON - PET 09h - 17h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs

Promenada

Bulevar Oslobođenja 119

21000 Novi Sad

PON - PET 10h - 18h

+ 381 11 269 09 83

service@istyle.rs
Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Slanje uređaja

Ukoliko niste u mogućnosti da rezervišete termin ili donesete vaš Apple proizvod uređaj možete poslati kurirskom službom po Vašem izboru. iStyle savetuje da proizvod bude upakovan u originalnu kutiju.

Zamolićemo Vas da pre slanja popunite elektronski reklamacioni list na sledećem linku (iz padajućeg menija odaberite iStyle Service).

Uz uređaj obavezno priložiti i lične podatke (ime, prezime, adresa), mail, broj telefona kao i kratak opis kvara. Servis će nakon obavljene procedure uređaj vratiti kurirskom službom. Troškove slanja snosi korisnik.

Ukoliko je garancija istekla, postoje vidljiva oštećenja ili oštećenja u unutrašnjosti Apple proizvoda koja nisu vidljiva prilikom prijema, iStyle zadržava pravo naplate dijagnostike. Softver, usluge podešavanja softvera, reinstalacija, čuvanje podataka nisu pokriveni garancijom. Cenovnik osnovnih usluga i dijagnostike nalazi se na sledećem linku.

Za sva dodatna pitanja u vezi slanja uređaja zamolićemo Vas da pošaljete mail na service@istyle.rs

Često postavljana pitanja

Da ne bi gubili vreme, sastavili smo listu najčešće postavljanih pitanja. Posetite stranicu ispod i možda nađete odgovor na pitanje koje vas interesuje.

Često postavljana pitanja
Servis iSTYLE

Garancija proizvođača

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats modeli kao i dodatna oprema kompanije Apple Inc. dolaze sa jednogodišnjom internacionalnom garancijom koja je validna od datuma kupovine naznačenog na računu. Ova garancija pokriva kvarove i greške izazvane u proizvodnji. Više informacija vezanih za jednogodišnju ograničenu garanciju možete pročitati pogledati na sledećem linku.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Saobraznost

Svi Apple računari, iPhone, iPad, iPod, Beats kao i dodatna oprema kompanije Apple kupljeni u Srbiji kod ovlašćenih prodavaca dolaze sa dvogodišnjom saobraznošću u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Korisnici koji žele da svoja prava na reklamaciju ostvare u sladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u obavezi su da dostave dokaz o kupovini kod autorizovanog prodavca.

Korisnici koji su svoje Apple proizvode kupili u Srbiji, kod autorizovanih prodavaca, imaju pravi izbora da li reklamaciju žele da reše u skladu sa dobrovoljnom garancijom proizvođača ili u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple garancija je dobrovoljna garancija proizvođača. Prava koja su njom predviđena su nezavisna od prava zagarantovanih Zakonom o zaštiti potrošača. U tom smislu, pogodnosti Apple garancije predstavljaju dodatak, a ne zamenu za prava zagarantovana Zakonom o zaštiti potrošača.

Apple Care

Svi uređaji koji su kupljeni i registrovani sa Apple Care (ili Apple Care +) ugovorom ostvaruju pravo servisa shodno uslovima i odredbama AppleCare-a. Više informacija o uslovima i odredbama možete potražiti na sledećem linku.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Program zamene

Program zamene (quality program) aktivira se ukoliko kompanija Apple za određene proizvode otkrije grešku u proizvodnji. Na sledećoj stranici možete pogledati koji su sve programi aktuelni LINK.

Za originalni sadržaj na engleskom jeziku posetite support.apple.com stranicu tj. sledeći link.

Zamena baterija po sniženoj ceni

Kompanija Apple uputila je izvinjenje svim svojim korisnicima zbog načina na koji funkcionišu telefoni sa starijim baterijama, ali i zbog činjenice da ovaj proces nije predstavljen korisnicima iPhone-a na dovoljno jasan način. U toj poruci između ostalog objašnjeno je kako se troše baterije, kako su rešena iznenadna gašenja na koja su se korisnici žalili, ali je takođe naznačeno da kompanija Apple pažljivo sluša povratne informacije svojih korisnika.

Saznaj više >

Servis iSTYLE

Originalni delovi

Kao Apple Autorizovani Servis imamo obavezu ali i zadovoljstvo da koristimo isključivo originalne ekrane koje nam isporučuje kompanija Apple. Postoji mnogo Servisa koji Vam mogu ponuditi ekrane nepoznatog porekla i kvaliteta ali samo Autorizovani Servis može ponuditi originalni ekran koji se nakon ugradnje kalibriše i na taj način osigurava da radi kako treba, tj. onako kako je to propisala kompanija Apple.

Najbolja oprema

iStyle Servis poseduje sve alate za pravilan rad na Vašem telefonu. Većina novijih modela telefona poseduje i neki sertifikat o otpornosti na prašinu, blato i prskanje. Samo Autorizovani Servisi poseduju mašinu koja osigurava da se novi ekran pravilno montira, a pre toga se ugrađuju posebno dizajnirane trake koje lepe ekran za kućište telefona.

Servis iSTYLE

Zamena ekrana istog dana

Nezgode se dešavaju i iStyle Servis tu je da pomogne i zameni ekran ukoliko je došlo do oštećenja. Originalni ekrani koje koristimo izuzetno su važan deo servisne procedure jer kompanija Apple, a i mi želimo da Vaš uređaj radi kako treba. Navedene cene odnose se isključivo na ekrane i u slučaju dodatnih kvarova ili oštećenja iStyle Servis poslaće Vam ponudu za otklanjanje uočenih nepravilnosti. Cene dijagnostika i osnovnih usluga možete pogledati na sledećem linku. Takođe, ukoliko je garancija/saobraznost istekla zamena ekrana može se izvršiti u skladu sa cenovnikom.

Saznaj više >

Dijagnostika

Najvažniji deo Apple Servisne procedure je dijagnostika i mi u iStyle Servisu izuzetnu pažnju poklanjamo dobroj dijagnostici. Korisnik najčešće vidi kvar ali ne i uzroke koji su do kvara doveli. Jedino obećanje koje naši zaposleni mogu dati korisniku jeste da će dijagnostika biti urađena. Tek kada smo sigurni da je zamena ekrana pravo rešenje korisnik će dobiti mail u kome ga obaveštavamo o daljim koracima. Na ovaj način eliminiše se najveći broj problema koje se mogu kasnije prikazati.

Iskustvo

iStyle Stores na tržištu posluje od 2009. godine. Međutim, naše iskustvo u radu sa Apple proizvodima mnogo je veće jer poslujemo u 10 zemalja Istočne i Severne Evrope, kao i na Bliskom Istoku. Iako je zamena ekrana u Srbiji tek započeta, naše kolege iz drugih zemalja nesebično su podelili svoja iskustva i znanja iz ove ali i drugih oblasti. I zato smatramo da je iStyle Servis najbolje mesto za Vaše Apple proizvode jer znanje koje posedujemo je bez konkurencije u Srbiji ali i izvan granica naše zemlje.



iSTYLE ponude

Ponuda Cena
Zamena ekrana¹ od 20.590 RSD
Zamena baterije² od 6.090 RSD

¹ Cena zavisi od vrste uređaja. Za više informacija posetite sledeću stranicu.

² Cena zavisi od vrste uređaja. Za više informacija posetite sledeću stranicu.



Dijagnostika

Dijagnostika Cena
Jedan radni sat 4.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (modeli 5, 5c, 5s, SE, 6, 6+ ) 2.500,00 RSD
Dijagnostika iPhone (6s, 6s+) 3.500,00 RSD
Dijagnostika iPhone (7, 7+, 8, 8+) 4.000,00 RSD
Dijagnostika iPhone (X, Xr, Xs, Xs Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max) 5.000,00 RSD
Dijagnostika iPad/iPod 2.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Air (do 2017.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Pro (do 2012.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika iMac (do 2012.) 3.000,00 RSD
Dijagnostika MacMini, MacBook Pro Retina (do 2015.) 4.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook, Air (od 2018) i Pro (od 2015.) 5.000,00 RSD
Dijagnostika MacBook Pro 16″ 6.000,00 RSD
Dijagnostika iMac (od 2012.) 5.000,00 RSD
Dijagnostika Mac Pro, iMac Pro 12.000,00 RSD



Usluge za iOS uređaje

Usluge za iOS uređaje Cena
Jedan radni sat za iOS uređaje 1.000,00 RSD
Brza usluga 500,00 RSD
Softverska podešavanja 1.000,00 RSD
Kontakti – prebacivanje 1.000,00 RSD
iOS Reinstalacija/Update 2.000,00 RSD
Kreiranje Apple ID naloga¹ 2.000,00 RSD
Backup podataka² od 2.000,00 RSD

¹ Potrebno je da korisnik ima mail adresu za koju zna korisničko ime i šifru.

² Nakon dijagnostike Servis obaveštava korisnika ukoliko je moguće sačuvati podatke. Za iPhone uređaje koji imaju oštećen ekran cena dijagnostike se duplira. iStyle Servis nudi uslugu pravljenja sigurnosne kopije telefona u skladu sa procedurama proizvođača. Šta je sve uključeno u backup možete saznati na sledećem linku.



Usluge za macOS uređaje

Usluge za macOS uređaje Cena
Resetovanje šifre 3.000,00 RSD
Resetovanje firmware šifre³ od 12.000,00 RSD
Reinstalacija macOS-a 4.000,00 RSD
Backup podataka od 6.000,00 RSD
Backup podataka i reinstalacija macOS⁴ 8.000,00 RSD
Usluga instalacije Windows OS-a⁵ 6.000,00 RSD

³ Potrebno je da korisnik dostavi originalni račun kupovine.

⁴ Uslugu je moguće izvršiti ukoliko je računar hardverski ispravan i vidljivi su podaci na disku.

⁵ Korisnik može dostaviti svoju instalaciju Windows-a ili kupiti originalnu licencu u Servisu.


Za sva dodatna pitanja u vezi dijagnostike Apple proizvoda kao i usluga koje Servis pruža možete poslati mail na service@istyle.rs