Važno obaveštenje

Na ovoj stranici možete saznati sve važne informacije o radu iSTYLE internet prodavnice, maloprodajnih objekata, servisa i usluga tokom trenutne pandemije COVID-19 virusa.

Ovde možete saznati više informacija o preuzimanju robe u maloprodajnim objekatima.

Ovde možete saznati više informacija o isporuci robe kurirskom službom.

Ovde možete saznati više informacija o radu iSTYLE Servisa.

Ovde možete saznati više informacija o prodaji pravnim licima.

U skladu sa preporukama Vlade Srbije, kao i u saglasnosti sa tržnim centrima, iSTYLE maloprodajni objekti koji se nalaze u tržnim centrima Ušće, Delta City i Promenada su privremeno zatvoreni.

iSTYLE maloprodajni objekat na Terazijama br. 8 je otvoren svakog radnog dana u periodu od 09h-15h.

Više informacija o radu maloprodajnih objekata možete pronaći na sledećoj stranici

Vodite računa o sebi i svojim bližnjima. Izbegavajte javni prevoz i izaberite kurirsku dostavu umesto posete maloprodajnim objektima. Hranite se raznoliko, izbegavajte izlazak napolje, konzumirajte vitamine C, D, E, jer je zdrav imuni sistem najbolja odbrana od COVID-19 virusa.

Ako radite od kuće kao profesor ili ste student, imajte u vidu naše  EDU popuste. Stojimo Vam na raspolaganju za sva pitanja. Pošaljite nam poruku na store@istyle.rs

Budući da svi osećamo posledice vanrednih mera, molimo Vas da budete strpljivi, a mi ćemo se potruditi da Vam odgovorimo u najkraćem mogućem roku.

iSTYLE internet prodavnica je na raspolaganju svima koji su zainteresovani za naše proizvode. Isporuka robe kurirskom službom se nastavlja uobičajeno. Procenjeno vreme isporuke je jedan do tri radna dana za proizvode koje imamo na lokalnom lageru, odnosno 10 do 15 dana za robu koju imamo u centralnom magacinu.

Ukinuli smo troškove dostave, pa je dostava besplatna za sve proizvode.

Savetujemo Vam da koristite elektronsko plaćanje putem e-bankinga ili putem kreditnih ili debitnih kartica kako bi smanjili rizik od zaraze, pošto je gotovina jedan od prenosnika COVID-19 virusa. Nažalost, kurirska služba ne nudi mogućnost plaćanja kreditnim i debitnim karticama kuriru, i ako se odlučite za takav način plaćanja, molili bismo da to uradite putem našeg sajta prilikom pravljenja porudžbine.

Kurirska služba kojom isporučujemo proizvode je D Express, koja je izdala sledeće saopštenje:

  • Svi zaposleni dobili su jasne smernice i u obavezi su da se istih pridržavaju. Preporuke su što češće i duže pranje ruku, upotreba antibakterijskih sredstava za dezinfekciju, nošenje zaštitnih maski, smanjenje kontakata prilikom isporuka ali i međusobnog unutar kompanije, redovno održavanje higijene vozila i radnog prostora;
  • Svi sastanci sa klijentima su otkazani;
  • Svim zaposlenima na poslovima isporuke pošiljaka date su smernice da primaoce kontaktiraju pre isporuke i zamole ih da se isporuka izvrši na otvorenom prostoru radi obostranog smanjenja rizika.

Vodite računa o sebi i svojim bližnjima. Izbegavajte javni prevoz i izaberite kurirsku dostavu umesto posete maloprodajnim objektima. Hranite se raznoliko, izbegavajte izlazak napolje, konzumirajte vitamine C, D, E, jer je zdrav imuni sistem najbolja odbrana od COVID-19 virusa.

Ako radite od kuće kao profesor ili ste student, imajte u vidu naše  EDU popuste. Stojimo Vam na raspolaganju za sva pitanja. Pošaljite nam poruku na store@istyle.rs

Budući da svi osećamo posledice vanrednih mera, molimo Vas da budete strpljivi, a mi ćemo se potruditi da Vam odgovorimo u najkraćem mogućem roku.

Zakazivanje termina je obavezno – Želimo na ovaj način da ograničimo broj ljudi na prijemnom mestu, tj. uvek može biti samo jedna osoba u Servisu. Zamolićemo Vas da ne dolazite u grupama. Termin možete zakazati putem sledećeg linka.

Trenutni status naših servisa je sledeći:

Zamolićemo vas da pre dolaska ili slanja uređaja u servis pročitate naše obaveštenje i pridržavate se svih instrukcija objavljenih na stranici servis.istyle.rs.

Da bi zaštitili korisnike i naše zaposlene uveli smo određene mere:

  • Zakazivanje termina je obavezno. Više detalja možete pronaći na servis.istyle.rs
  • Pratite instrukcije naših zaposlenih.
  • Serviseri su razdvojeni po smenama i uvek radi samo jednan serviser u jednoj smeni. Nakon završetka smene serviser dezinfikuje radni prostor i napušta servis.

Za više informacija molimo posetite servis.istyle.rs.

Rad sa pravnim licima se nastavlja uobičajeno.

Ograničenja su uvedena za lične sastanke, ali ceo naš tim je i dalje dostupan putem telefona i putem adrese b2b@istyle.rs.

Proizvode šaljemo kurirskom službom, a moguće je i preuzimanje u maloprodajnim objektima. Za više informacija o radu naših maloprodajnih objekata posetite sledeću stranicu.

Dodatne informacije

Koji je rok kurirske isporuke proizvoda?

Isporuka robe kurirskom službom se nastavlja uobičajeno. Procenjeno vreme isporuke je jedan do tri radna dana za proizvode koje imamo na lokalnom lageru, odnosno 10 do 15 dana za robu koju imamo u centralnom magacinu.

Da li mogu da preuzmem robu u prodavnici?

Da, ali imajte u vidu da je došlo do promene radnog vremena maloprodajnih objekata. Za više informacija o radnom vremenu maloprodajnih objekata posetite sledeći link. Ipak, savetujemo Vam da se opredelite za dostavu kurirskom službom.

Da li mogu da promenim način isporuke, odnosno preuzimanja robe?

Naravno. Slobodno nam pišite na store@istyle.rs i mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Da li važe EDU popusti?

Da. Želimo da Vaše učenje od kuće bude što udobnije i prijatnije. Za više informacija posetite sledeću stranicu.

Na koji način mogu servisirati svoj uređaj?

Zakazivanje termina je obavezno – Želimo na ovaj način da ograničimo broj ljudi na prijemnom mestu, tj. uvek može biti samo jedna osoba u Servisu. Zamolićemo Vas da ne dolazite u grupama. Termin možete zakazati putem sledećeg linka.

Za više informacija molimo posetite sledeći link.

Kako mogu kontaktirati iSTYLE službu za poslovne korisnike?

Molimo pišite nam na b2b@istyle.rs