Osiguranje uređaja
Osiguranje uređaja je nova iSTYLE usluga u putem koje u slučaju oštećenja obezbeđujemo popravku ili zamenu osiguranog uređaja.
Kako prijavljujem štetu?
- Šteta se prijavljuje blagovremenim pozivom na poseban telefonski broj +381 (0)11 42 51 177 ili prijavom na mejl adresu istyle.rs@allianz-assistance.at. Pod blagovremenim telefonskim pozivom smatra se poziv koji je upućen Korisničkom servisu odmah po nastupanju osiguranog slučaja, a najkasnije u roku od 3 dana od dana nastanka ili saznanja za nastanak osiguranog slučaja.
- Provalnu krađu ili razbojništvo morate da prijavite nadležnim organima. Policijski izveštaj morate dati na uvid.
- Kad se dogodi oštećenje, klijent je dužan da koristi sva raspoloživa sredstva kako bi zaštitio osigurani uređaj i sprečio dalju mogućnost povećanja ili smanjenja štete.
Cene
Premija osiguranja se plaća jednokratno na licu mesta prilikom kupovine uređaja.
Osiguranje |
||
---|---|---|
Cena uređaja |
Premija osiguranja | |
12.200 – 79.300 RSD | 8.527,80 RSD | |
79.301 – 115.900 RSD | 9.747,80 RSD | |
115.901 – 146.400 RSD | 10.967,80 RSD | |
146.401 - 280.600 RSD | 11.724,20 RSD |
Učešće u šteti |
||
---|---|---|
Cena uređaja |
Učešće u šteti | |
12.200 – 79.300 RSD | 18.300 RSD | |
79.301 – 115.900 RSD | 30.500 RSD | |
115.901 – 146.400 RSD | 36.600 RSD | |
146.401 - 280.600 RSD | 58.560 RSD |
Procedura
U slučaju nastanka osiguranog slučaja osigurani uređaj će biti popravljen ili zamenjen. Svi potrebni rezervni delovi, vreme rada i troškovi pokriveni su osiguranjem.
Tokom popravke osigurani uređaj će biti formatiran i vraćen na fabrička podešavanja, pa je potrebno da napravite sigurnosnu kopiju kao i da izbrišete sve lične i značajne podatke.
U slučaju zamene, osigurani uređaj će biti zamenjen zamenskim uređajem ili novim uređajem ukoliko zamenski uređaj nije dostupan.
Postoje li neka ograničenja?
Gornja granica (osigurani iznos) osiguranja jednaka je ceni uređaja.
Po nastanku svakog osiguranog slučaja, osiguranik je u obavezi da plati iznos predefinisanog učešća u šteti. Pored toga, suma osiguranja po uređaju iznosi:
- U periodu od prvih 6 meseci starosti uređaja, ograničena je na 100% osigurane vrednosti
- U periodu od početka 7. do isteka 12. meseca, ograničena je do 90% osigurane vrednosti
Kada osiguranje počinje i kada se završava?
Trajanje osiguranja počinje datumom kupovine osiguranog uređaja. Period osiguranja je 12 meseci i u toku ovog perioda moguće je prijaviti maksimalno dva odštetna zahteva.
Kontakt
Prijava štete: +381 (0)11 42 51 177
Email: istyle.rs@allianz-assistance.at
Dodatne informacije:
Molimo da pročitate i Uslove poslovanje iSTYLE Stores DOO.