Ljubav prema Mac-u je vrlo jaka, a neki će odabrati i radno mesto na osnovu toga. Istraživanje koje je naručila kompanija Jamf, zadužena za upravljanje rešenjima za Apple-ove mobilne uređaje, a koje je sprovela kompanija Vanson Bourne to i potvrđuje. Čak dve trećine američkih studenata će pre prihvatiti poslovnu ponudu kompanije koja im dopušta da odaberu računar za rad. Da imaju tu opciju, 71% ispitanika odabralo bi Mac računar.
„Provela sam godinu dana u jednoj kompaniji radeći na Linuxu. Nikada više. Ne želim da naučim da programiram kako bih mogla popuniti jedan dokument. Samo želim da otvorim svoj prelepi MacBook Air i da počnem sa radom, bez muke i beskonačnog čekanja da se preuzmu ažuriranja, kao kod Windowsa,“ objašnjava Linda, koja trenutno radi u marketingu na svom dve godine starom Air uređaju.
A koje računare studenti upotrebljavaju? Njih 40% Mac, a 60% PC. Ali 51% korisnika PC-ja radije bi imala Mac, kada bi bili u mogućnosti da ga priušte.
Šta kompanije mogu naučiti iz ovoga?
Poslodavci traže vrhunske talente na kompetitivnom tržištu rada. Ako žele privući i zadržati svoje radnike, potom i osigurati da će dati svoj maksimum, nužno je da im pruže alate koje dobro poznaju i vole, objašnjava Dean Hager, čelnik Jamfa. Nova generacija zaposlenih želi tehnologiju koja će raditi bez problema i koja će im omogućiti da se usredsrede na svoj posao. Oni vide Mac kao modernije, intuitivnije i pouzdanije rešenje, i voleli bi da nastave da ga upotrebljavaju dok razvijaju svoju karijeru.
Da li je to previše? Da li je tzv. generacija Z povlašćena? Mislimo da nije. Oni samo razumeju da je računar najvažniji alat za rad, a Mac je najbolji izbor u pogledu korisničkog iskustva i produktivnosti. Takođe, popularnost iPhone-a i savršeno funkcionisanje Apple-ovog ekosistema verovatno igraju važnu ulogu.
Izvor: 9to5mac